Cariere

„Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA”, organizeaza concurs în data de 10.04.2019 ora 14.00, pentru ocuparea unui post de consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata în cadrul Serviciului Juridic – S. FISE Electrica Serv SA

Profilul candidatului:
Absolvent de studii superioare juridice cu diploma de licenta (alte cursuri de specializare profesionala in domeniu prezinta avantaj);
Aptitudini organizatorice si abilitati de comunicare;
Cunostinte de limba engleza;
Capacitate de a-si forma o viziune de ansamblu asupra organizatiei;
Experiența in domeniul administrarii patrimoniului;
Capacitate de analiză şi sinteză;
Abilități de organizare și planificare;
Abilitatea de a lucra in echipa;
Abilități foarte bune de comunicare și prezentare;
Pastrarea unui grad ridicat de confidentialitate;
Orientare către soluționarea problemelor printr-o abordare proactivă și creativă;
Inalte standarde etice.

Competente si cerinte:

Cunostinte in domeniul activitatii de gestiune a patrimoniului;
Cunostinte specifice activitatilor de clarificare a situatiei juridice a imobilelor, operatiuni de inscriere a dreptului de proprietate, aport in natura la capitalul social al unor imobile;
Cunoasterea specificului activitatilor care constituie obiectul de activitate al societatii si Serviciului Patrimoniu;
Cunostinte de utilizarea calculatorului (Office Word, Exel, alte aplicatii specifice activitatii) pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu;

Responsabilitatile postului:
1. Derularea activitatilor specifice Serviciului Patrimoniu cu respectarea legislatiei in vigoare, asigurarea confidentialitatii si a secretului de serviciu, in conditii de calitate si la termenele stabilite;
2. Elaborarea şi aplicarea procedurilor interne de lucru pentru toate activităţile desfăşurate în cadrul Serviciului Patrimoniu, în conformitate cu procedura cadru aprobată;
3. Elaborarea de propuneri de norme, proceduri, instrucţiuni şi regulamente, privind activităţile aferente obiectului propriu de activitate;

4. Reprezentarea societatii, pe bază de mandat sau delegare, în domeniile proprii de activitate, in fata autorităţilor publice şi diverselor organisme de specialitate;
5. Intocmirea punctelor de vedere privind litigiile aflate in derulare la instantele judecatoresti avand ca obiect imobile si imobilizari corporale aflate in patrimoniul S FISE Electrica Serv SA;
6. Coordonarea şi urmărirea derularii activităţii de înscriere în evidenţele de publicitate imobiliară a dreptului de proprietate al societăţii asupra imobilelor aflate în patrimoniu, precum si asigurarea evidenţei patrimoniului imobiliar existent la nivelul S FISE Electrica Serv SA;
7. Asigurarea inventarierii bunurilor patrimoniale la nivelul S FISE Electrica Serv SA;
8. Analizarea si rezolvarea sesizarilor si reclamatiilor referitoare la bunurile patrimoniale aflate in litigiu cu persoane fizice sau juridice;
9. Controlul juridic si vizarea contractelor de inchiriere incheiate la nivelul Serviciului si care au ca obiect bunuri din patrimoniu societatii;
10. Intocmirea situatiilor privind spatiile disponibile pentru valorificare prin inchiriere/vanzare;
11. Gestionarea si urmărirea acţiunii de dobândire a certificatelor de atestare a dreptului de proprietate asupra terenurilor aferente SISE/AISE;
12. Coordonarea, derularea şi urmărirea activităţilor de clarificare a situatiei juridice a imobilelor din patrimoniul FISE;
13. Intocmirea documentelor necesare emiterii deciziilor aferente domeniului propriu de activitate în vederea obţinerii aprobarilor necesare conform Statutului societatii;
14. Analizarea si intocmirea notelor de fundamentare pentru documentaţiile privind închirierea/vânzarea locuinţelor de serviciu aflate în patrimoniul societăţii în vederea obţinerii aprobarilor necesare conform Statutului societatii;
15. Analizarea si intocmirea notelor de fundamentare în vederea obţinerii aprobării CA al societăţii, pentru scoaterea din functiune, valorificarea si casarea mijloacelor fixe amortizate/neamortizate integral si de scoatere din uz, valorificare si casare a obiectelor de inventar, echipamentului de lucru si protectie in folosinta, la nivelul S FISE Electrica Serv SA;
16. Organizarea si gestionarea sistemului informaţional în domeniu propriu de activitate, precum si a informatiilor si documentelor transmise la si de la Serviciul Patrimoniu;
17. Asigurarea implementarii documentelor sistemului de management al calităţii referitoare la procesele de care răspunde, controlarea modului de desfăşurare al acestor procese, analizarea rezultatelor şi stabilirea limitelor de competenţă şi acţiunile pentru îmbunătăţirea performanţelor proceselor specifice activităţii de patrimoniu, definite prin proceduri şi instrucţiuni de calitate;

Candidaţii vor prezenta cereri de înscriere însoţite de următoarele documente:
– acte studii ( copie xerox)
– curriculum vitae actualizat
– copie CI
– acte care atesta competentele profesionale
– documente vechime (Carnet Munca + Adeverinte)
– cazier judiciar
– adeverinta medic de familie (apt de munca)
– Copie certificate de nastere, casatorie , nastere copil.

Dosarele de înscriere pentru concursul organizat in vederea ocuparii postului de consilier juridic in cadrul Serviciului Juridic vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – Serviciul Administrare Personal si Indicatori de Performanta, până la data de 09.04.2019, ora 14.00.

03.04.2019


„Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA”, organizeaza concurs extern, în data de 10.04.2019, ora 13,00, pentru ocuparea unui post de consultant management cu contract de muncă pe durată nedeterminată în cadrul Compartimentului Consultanti Management – Directia Management Proprietati si Dezvoltare Produse – S. FISE Electrica Serv SA

Condiţiile de participare la concurs:
– Studii superioare cu diploma de licenta ( alte cursuri, atestate si competente profesionale constuituie un avantaj) ;
– Buna cunoastere a aspectelor tehnice si comerciale, specific solutiilor de eficienta energetica, producere, stocare locala de energie,
– Buna cunoastere a reglementarilor in vigoare aplicabile specifice, inclusiv a cerintelor cu privire la autorizarile necesare implementarii prioectelor de eficienta energetica, generare locala, stocare si managementul energiei ;
– Cunostinte solide si experienta practica dovedita in managementul proiectelor ;
– Experienta in utilizarea instrumentelor software de evaluare si proiectare ;
– MS Office avansat ;
– Cunoasterea limbii engleze ( nivel avansat) ;
– Cunoasterea pietei de energie din Romania ;
– Instruiri specifice, autorizari specifice ;
– Experienta de lucru intr-un mediu aflat intr-o continua schimbare ;
– Capacitate sporita de analiza si sinteza ;
– Abilitati de organizare si planificare ;
– Abilitatea de a lucre in achipa ;
– Abilitatea de a lucra intr-un mod structurat si bine organizat ;
– Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare ;
– Cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniu ;
– Orientare catre solutionarea problemelor printr- o abordare proactiva si creativa ;
– Inalte standarde etice ;

Responsabilitatile propuse:
– Autorizarea societatii ca prestator in programul „ Casa Verde” finantat de Agentia Fondului de Mediu;

– Asigurarea relatiei cu EFSA si punerea la punct a documentelor si procedurilor in vederea implementarii programului;
– Gestionarea subcontractorilor si furnizorilor din programul „ Casa Verde”;
– Gestionarea programului de instalare a compensatoarelor de energie reactiva la clientiii EFSA, in programul comun dezvoltat de EFSA ;
– Gestionarea contractelor cu proiectantii si furnizirii din program ;
– Alte atributii prevazute in fisa postului in legatura cu dezvoltarea afacerii ;
Candidaţii vor prezenta cereri de înscriere însoţite de următoarele documente:
– acte care sa ateste studiile efectuate
– curriculum vitae actualizat
– copie CI
– alte competente profesionale
– documente vechime ( Carnet Munca + Adeverinte )
– cazier judiciar
– adeverinta medic de familie (apt de munca)
– livret militar
– copie certificat de nastere, copie certificat de casatorie, copie certificat nastere copil.

Dosarele de înscriere pentru concursul organizat in vederea ocuparea postului de consultant management in cadrul Compartimentului Consultanti Management – Directia Management Proprietati si Dezvoltare Produse vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – Serviciul Administrare Personal si Indicatori de Performanta, până la data de 09.04.2019, ora 14.00.

02.04.2019


„Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA”, organizeaza concurs extern, în data de 10.04.2019, ora 13.00, pentru ocuparea a 3 (trei) posturi de consultanti management ( un post cu atributii de manager de proiect pe fonduri europene pentru implementare solutii energetice si 2 posturi cu atributii de manager solutii energetice), cu contract de muncă pe durată nedeterminata în cadrul Directiei Management Proprietati si Dezvoltare Produse – S. FISE Electrica Serv SA

Condiţiile de participare la concurs:
– Studii superioare cu diploma de licenta ( alte cursuri, atestate si competente profesionale constuituie un avantaj) ;
– Buna cunoastere a aspectelor tehnice si comerciale, specific solutiilor de eficienta energetica, producere, stocare locala de energie, ( inclusiv sisteme modern de automatizari ) managementul energiei, alte solutii specifice ;
– Buna cunoastere a reglementarilor in vigoare aplicabile specifice, inclusiv a cerintelor cu privire la autorizarile necesare implementarii prioectelor de eficienta energetica, generare locala, stocare si managementul energiei ;
– Bune cunoastinte si experienta practica in domeniul realizarii de audituri energetice ;
– Cunoasterea sistemelor de masura, transmitere date, monitorizare/supraveghere la distanta, specifice solutiilor energetice din aria de responsabilitate ;
– Cunostinte solide si experienta practica dovedita in managementul proiectelor ;
– Experienta in evaluarea tehnica economica a solutiilor energetice ;
– Experienta in utilizarea instrumentelor software de evaluare si proiectare ;
– MS Office avansat ;
– Cunoasterea limbii engleze ( nivel avansat) ;
– Cunoasterea pietei de energie din Romania ;
– Instruiri specifice, autorizari specifice ;
– Experienta de lucru intr-un mediu aflat intr-o continua schimbare ;
– Capacitate sporita de analiza si sinteza ;
– Abilitati de organizare si planificare ;
– Abilitatea de a lucre in achipa ;
– Abilitatea de a lucra intr-un mod structurat si bine organizat ;
– Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare ;
– Cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniu ;
– Orientare catre solutionarea problemelor printr- o abordare proactiva si creativa ;
– Inalte standarde etice ;

Responsabilitatile propuse pentru ocuparea posturilor de consultant management cu atributii de de manager de solutii energetice :
– Analizeaza datele relevante colectate sau rezultate in urma auditurilor efectuate si configureaza si dimensioneaza solutiile care se preteaza a fi implementate in conformitate cu necesitatile clientilor ;
– Elaboreaza studii / analize de pre-fezabilitate, analize cost – beneficiu, si alte tipuri de analize pentru solutii propuse ;
– Asigura datele de baza si intocmirea ofertelor/cotatiilor aferenteimplementarii solutiilor energetice
– Ofera consultanta de specialitate clientilor in domeniul implementarii de solutiide eficienta energetica;
– Intocmeste planuri tehnice si elaboreaza specificatiile tehnice pentru solutiile propuse ;
– Ofera suport tehnic necesar in procesul de vanzare, pentru solutiile din aria de responsabilitate ;
– Colaboreaza cu alte departamente sau companii din cadrul grupului precum si cu colaboratorii externi pentru evaluarea proiectelor din punct de vedere tehnico – economic ;
– Asigura asistenta / suport tehnic specific in procesul de implementare si punere in functiune a solutiilor specifice( inclusiv urmarire – coordonare subcontractanti dupa caz. )
– Asigura managementul partenerilor externi implicati in implementarea solutiilor din aria de responsabilitate ;
– Participa in procesul de dezvoltare si implementare produse/serviii noi, impreuna cu managerul de produs( din compania de vanzari ) si sub coordonarea echipei de dezvoltare de produse noi( la nivelul grupului.)
Responsabilitatile propuse pentru ocuparea posturilor de consultant management cu atributii de de manager proiect pe fonduri europene pentru implementarea de solutii energetice ;
– Asigura managementul de proiect pentru implementarea solutiilor de eficienta energetica si /sau producere locala de energie – de la momentul semnarii contractului de implementare ;
– Raspunde de urmarirea fazelor principale ale implementarii la clienti a solutiilor de eficienta energetica si /sau producere locala de energie ;
– Asigura comunicarea permanenta cu managerul de vanzari alocat privind etapele si termenele de realizare a lucrarilor ;
– Elaboreaza, monitorizeaza si raporteaza indicatori de proces relevanti, identifica eventualele deviatii, elaboreaza fise de neconformitate, initiaza masuri corective si preventive si urmareste implementarea acestora ;
– Valideaza receptia echipamentelor si /sau a lucrarilor executate de prestatorii terti ;
– Analizeaza reclamatiile de calitate de la beneficiari si identifica masuri de eliminare si prevenire a neconformitatilor ;
– Participa la stabilirea de criterii si indicatori de calitatepentru contracte si comenzi ;
– Intocmeste referate de necesitate pentru achizitia de produse si servicii nesesare in faza de implementare ;
– Primeste certificate de conformitate ale furnizorilor, verifica si valideaza conformitatea acestora cu cerintele interne ;
– Asigura intocmirea tuturor analizelor solicitate, aferente ariei de activitate ;
– Intocmeste proceduri si instructiuni de lucru aplicabile in aria de responsabilitate ;
Candidaţii vor prezenta cereri de înscriere însoţite de următoarele documente:
– acte care sa ateste studiile efectuate
– curriculum vitae actualizat
– copie CI
– alte competente profesionale
– documente vechime (Carnet Munca + Adeverinte)
– cazier judiciar
– adeverinta medic de familie (apt de munca)
– livret militar
– Copie certificat de nastere, copie certificat de casatorie, copie certificat nastere copil.

Dosarele de înscriere pentru concursul organizat in vederea ocuparii posturilor de consultant management in cadrul Compartimentului Consultanti Management – Directia Management Proprietati si Dezvoltare Produse vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – Serviciul Administrare Personal si Indicatori de Performanta, până la data de 09.04.2019, ora 14.00.

02.04.2019


„Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA”, organizeaza concurs în data de 10.04.2019 ora 12.00, pentru ocuparea unui post de inginer/ economist principal specialist cu contract individual de munca pe durata nedeterminata în cadrul S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane si Administrativ – Serviciul Administrare Personal si Indicatori de Performanta.

Condiţiile de participare la concurs:
– Studii universitare absolvite cu diploma de licenta;
– Vechime minim 3 ani in domeniul resurselor umane ;
– Cunostinte avansate de operare calculator ; ( Office, Word, Excel , PowerPoint )
– Cunoscator al legislatiei muncii si a legislatiei fiscale, inclusiv tot ceea ce presupune calculul salariilor;
– Flexibilitate in a lucra cu diverse aplicatii informatice online si offline, capacitate de invatare si adaptare rapida;
– Să fie organizat, responsabil şi capabil să respecte termenele limita ;
– Să fie orientat spre oameni şi soluţii, deschis, flexibil ;

Responsabilitatile propuse pentru ocuparea postului :

Analizează mişcarea personalului pe societate, sucursale;
Analizeaza si urmareste cheltuielile cu salariile aprobate in BVC anual al societăţii;
Asigură aplicarea grilei matriciale de salarizare şi a regulamentului aferent;
Intocmeşte lunar raportãrile statistice prevãzute de reglementãrile în vigoare al societăţii;
Analizeaza, proiecteaza si realizeaza baze de date ce alcatuiesc materialele de raportare catre Institutul National de Statistica, si alte organisme abilitate;
Elaboreaza sintezele si programele privind evolutia indicatorilor tehnico-economici;
Intocmeste rapoarte, grafice, statistici pentru a sumariza si reprezenta analizele cu privire la evolutia sistemului de salarizare corelate cu clasificarile ocupatiilor;
Participa la elaborarea si actualizarea organigramelor societatii si ale sucursalelor;
Intocmeste si actualizeaza statele de functiuni populate in corelare cu organigrama societatii;
Intocmeste alte raportari statistice solicitate de catre Institutul National de Statistica si Ministerul Finantelor Publice;
Tine evidenta numarului de personal efectiv si mediu existenti in cadrul societatii si urmareste miscarea acestora;
Asigura legatura functionala de colaborare si coordonare cu toate unitatile teritoriale in domeniul de activitate;
Gestioneaza evidenţa personalului beneficiar al cotei de energie electrică în timpul anului;
Opereaza in registrul general de evidenta a personalului – REVISAL;
Opereaza in programul de salarizare.

Candidaţii vor prezenta cereri de înscriere însoţite de următoarele documente:
– acte care sa ateste studiile efectuate
– curriculum vitae actualizat
– copie CI
– alte competente profesionale
– documente vechime (Carnet Munca + Adeverinte)
– cazier judiciar
– adeverinta medic de familie (apt de munca)
– livret militar
– Copie certificat de nastere, copie certificat de casatorie, copie certificat nastere copil.

Dosarele de înscriere pentru concursul organizat in vederea ocuparii postului din cadrul Serviciului Administrare Personal si Indicatori de Performanta – Directia Resurse Umane si Administrativ vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – Serviciul Administrare Personal si Indicatori de Performanta, până la data de 09.04.2019, ora 14.00.

02.04.2019


„Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA”, organizeaza concurs în data de 10.04.2019 ora 9.00 pentru ocuparea unui post de inginer cu contract individual de munca pe durata nedeterminata in cadrul Serviciului Transport – Directia Tehnica – S. FISE Electrica Serv SA

Condiţiile de participare la concurs:

– Studii superioare cu diploma de licenta ( alte cursuri, atestate si competente profesionale constuituie un avantaj) ;
– MS Office avansat ;
– Experienta de lucru intr-un mediu aflat intr-o continua schimbare ;
– Capacitate sporita de analiza si sinteza ;
– Abilitati de organizare si planificare ;
– Abilitatea de a lucra in echipa ;
– Abilitatea de a lucra intr-un mod structurat si bine organizat ;
– Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare ;
– Cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniu ;
– Orientare catre solutionarea problemelor printr- o abordare proactiva si creativa ;
– Inalte standarde etice ;

Responsabilitatile propuse pentru ocuparea postului de inginer :

– Elibereaza foile de parcurs si tine evidenta acestora;
– Intocmeste fisa activitatii zilnice a autovehiculelor ;
– Analizeaza si raporteaza lunar consumurile de carburanti ;
– Verifica datele financiare transmise de sucursale referitoare la domeniul de activitate, asigura centralizarea si prelucrarea acestora ;
– Efectueaza raportari lunare, semestriale cu privire la veniturile si cheltuielile specifice Serviciului Transport ;
– Urmareste scadenta la inspectiile tehnice periodice si asigura efectuarea la timp a acestora ;
– Urmareste activitatea auto prin sistemele de monitorizare I – Track ( GPS ) si fleet 1
( platforma software pentru reparatii auto ) ;

– Intocmeste referate de necesitate/achizitie pentru autovehiculele din parcul propriu ;
– Verifica si asigura efectuarea reviziilor si reparatiilor atat pentru parcul propriu cat si pentru autovehiculele ce se supun contractelor de prestari servicii cu alte entitati ;
– Asigura achizitionarea de piese de schimb si consumabile pentru parcul propriu cat si pentru autovehiculele ce se supun contractului cu S Electrica Furnizare SA, conform referatelor de necessitate ;

Candidaţii vor prezenta cereri de înscriere însoţite de următoarele documente:
– acte studii
– curriculum vitae actualizat
– copie CI
– acte care atesta competentele profesionale
– documente vechime (Carnet Munca + Adeverinte)
– cazier judiciar
– adeverinta medic de familie (apt de munca)
– Copie certificat de nastere, copie certificat de casatorie, copie certificat nastere copil.
– Livret militar

Dosarele de înscriere pentru concursul organizat in vederea ocuparii postului de inginer in cadrul Serviciului Transport – Directia Tehnica vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – Serviciul Administrare Personal si Indicatori de Performanta, până la data de 09.04.2019, ora 14.00.

02.04.2019


Posturi disponibile: DIRECTOR GENERALDIRECTOR ECONOMICDIRECTOR GENERAL ADJUNCTDIRECTOR DIVIZIE MANAGEMENT PROPRIETĂȚI ȘI DEZVOLTARE PRODUSEDIRECTOR TEHNIC


FORMULAR F1 FISE * | FORMULAR F2 FISE * | FORMULAR F3 FISE * | FORMULAR F4 FISE * | FORMULAR F5 FISE *

(* formulare editabile)

 


ANUNŢ DE RECRUTARE pentru poziţia de

DIRECTOR GENERAL

al FISE Electrica Serv SA

Filiala de Întreținere și Servicii Energetice (FISE) Electrica Serv SA derulează cu sprijinul Pluri Consultants România, un important proces de recrutare și selecție a candidaților pentru ocuparea pentru  postului de Director General din structura sa.

FISE Electrica Serv S.A.  este unul dintre cei mai performanți prestatori de servicii energetice din România, propunându-și sa-si consolideze aceasta pozitie pe piata interna si totodata să-si dezvolte  portofoliul de activitati pe piata externa din domeniu.

Principalul obiect de activitate al FISE Electrica Serv S.A. este asigurarea activităților suport pentru operatorii de distribuție din Grupul Electrica, E-oN, CEZ, Enel, pentru alti jucatori din piața de profil din România – producători de energie  electrică (Hidroelectrica, Complexurile  Energetice Oltenia si Hunedoara), operatorul național de transport Transelectrica, cât și pentru alți operatori economici din diverse domenii de activitate (infrastructura rutieră și feroviară, producție și transport de produse petroliere, gaz), autorități publice și diversi operatori economici.

Astfel, FISE Electrica Serv S.A. asigură, prin resurse proprii sau prin diverse parteneriate cu colaboratori de specialitate, servicii de cosultanță și proiectare, mentenanță preventivă și corectivă, încercări și verificări, modernizări, reabilitări, suport în asigurare cu mijloace auto și utilaje, materiale de bază și echipamente de specialitate pentru rețele electrice de utilizare, distribuție și transport în sectorul energetic, de la 0.4 kV la 400 kV.

Misiunea FISE  Electrica Serv S.A. este aceea de a presta servicii de înaltă calitate, care să răspundă cerințelor tuturor categoriilor de clienți, în vederea menținerii și dezvoltării proceselor proprii ale acestora.

Obiectivele FISE Electrica Serv S.A. se incadrează în Planul strategic al Grupului Electrica si urmăresc în principal:
·         Îmbunătățirea performanței financiare pentru toate procesele derulate;
·         Îmbunătățirea performanței operaționale;
·         Creșterea calității serviciilor oferite;
·         Creșterea productivității.
În acest sens, procesele derulate în societate au la bază analiza mediului macro-economic, pentru a determina factorii interni și externi de impact pentru tendințele viitoare pe piața serviciilor de profil. În baza acestei analize sunt stabilite direcțiile de acțiune privind menținerea activităților de bază și eventualele oportunități de extindere a portofoliului de afaceri.

Din punct de vedere structural, FISE Electrica Serv S.A. este organizată, astfel încât să acopere întregul volum de lucrări descrise mai sus, în arealul de activitate al operatorilor de distribuție din componența Grupului Electrica. În prezent, Societatea este reprezentată în teritoriu de 3(trei) Sucursale de Întreţinere şi Servicii Energetice (SISE), entităţi regionale fără personalitate juridică, care derulează activități în zona de nord-vest (SISE Electrica Transilvania Nord, cu sediul în Cluj),  zona centrală (SISE Electrica Transilvania Sud – cu sediul în Brașov) și zona de sud-est (SISE Electrica Muntenia Nord, cu sediul în Ploiești). Pe masura dezvoltării portofoliului de afaceri și în alte zone, structura organizatorică se va completa în mod corespunzător, în vederea asigurării unei flexibilități operaționale în relațiile cu noii clienți.

  1. Cerințe și criterii de selecție

Pentru a fi eligibili pentru acest post, candidații interesați trebuie să satisfacă următoarele cerințe:

  • Studii superioare absolvite în domeniile economic, tehnic sau juridic;
  • Constituie avantaj absolvirea altor programe de studii superioare sau a studiilor de MBA / Masterat / Doctorat în domenii relevante pentru activitatea companiei);
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Experiență profesională totală de cel puțin 10 ani;
  • Minim 5 ani de experiență relevanta anterioară in functii de conducere si/sau administrare in cadrul unei companii de talie similară cu FISE Electrica Serv;
  • Constituie avantaj experiența anterioară în societati cu domeniul de activitate similar;
  • Constituie avantaj experiența în relația cu autoritățile publice, autoritățile de reglementare și supraveghere relevante;
  • Competențe de management strategic, de management general, de managementul performanței organizaționale, de management al proiectelor, de raportare cantitativă și calitativă asupra rezultatelor companiei ;
  • Foarte bun cunoscător al pieței de servicii energetice
  • Foarte bun cunoscător al legislației naționale și europene specifice;
  • Personalitate puternică, capabil să reprezinte compania în relația cu instituții și autorități, cu reale abilități de negociere;
  • Dinamic, cu capacitatea de a conduce oamenii și de a constitui un exemplu prin propria implicare, atitudine pozitivă și pro-activă
  • Bune competente de utilizare a pachetului MS Office;
  • Abilități de comunicare interpersonală și instituțională și de relaționare eficace și eficientă
  • Înalte standarde de etică si integritate
  • Să nu fi fost condamnat pentru infracțiunile: gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, spălare de bani (și alte infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului), bancruta simplă, bancruta frauduloasă (și alte infracțiuni prevăzute în Legea nr. 85/2006, respectiv Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență)
  • Să aibă o bună reputație personală și profesională

Pe lângă aceste criterii, pe parcursul procesului de selecție vor fi evaluate și alte competențe ce fac parte din următoarele grupe de competențe:

  • competențe conceptuale;
  • competențe manageriale;
  • competențe de guvernanță corporativă;
  • competențe personale și sociale;
  1. Etapele procesului de recrutare si selecție

Candidatii interesați de ocuparea postului de Director General al FISE Electrica Serv  S.A.vor fi selectați la capătul unui proces care are următoarele etape:

  • Depunerea și evaluarea eligibilității candidaturilor;
  • Selecția inițială – analiza dosarului de candidatură, interviu online sau telefonic, verificare referințe, administrarea unor probe (chestionare) de evaluare;
  • Selecția finală – interviu panel în prezența comisiei de selecție și evaluarea planului de management elaborat și depus anterior interviului de selecție finală;
  • Nominalizarea și mandatarea – comunicarea rezultatelor finale, nominalizarea candidaților selectați, încheierea contractelor de mandat

Fiecare dintre aceste etape este eliminatorie.

  1. Depunerea candidaturilor

Candidații care doresc să aplice pentru postul de Director General sunt rugați să trimită,  până la data de 7 martie 2019,  pe adresa office@pluri.ro  un mesaj cu titlul ”Candidatură FISE_DG_Nume și prenume candidat” (exemplu: ”Candidatură FISE_DG_Ioana Popescu”) la care să atașeze un dosar electronic de candidatură care va cuprinde:

  • un CV relevant și actualizat, dacă se poate utilizând formatul Europass compact;
  • copii scanate ale actelor de studii (diplome și/sau certificate) precum și ale actelor de identitate, în cazul în care numele candidatului s-a schimbat prin căsătorie pe perioada studiilor;
  • formulare:
    • F1 – cererea de participare la procesul de selecție
    • F2 – declarație de conformitate
    • F3 – acordul de obținere, prelucrare și verificare a datelor cu caracter personal
    • F4 – declarație pe propria răspundere referitoare la conflictul de interese
    • F5 – declarația de interese
  • planul de management – la aceste documente, candidații nominalizați pe lista scurtă vor adăuga un plan de management elaborat și depus anterior etapei de selecție finală, urmând indicațiile comunicate candidaților prin e-mail de reprezentanții Pluri Consultants România.
  • Cazier fiscal si judiciar – aceste documente vor fi solicitate ulterior doar candidaților de pe lista lungă

Toate candidaturile vor fi tratate cu absolută confidențialitate.


ANUNŢ DE RECRUTARE pentru poziţia de

DIRECTOR ECONOMIC

al FISE Electrica Serv SA

Filiala de Întreținere și Servicii Energetice (FISE) Electrica Serv SA derulează cu sprijinul Pluri Consultants România, un important proces de recrutare și selecție a candidaților pentru ocuparea pentru  postului de Director Economic din structura sa.

FISE Electrica Serv S.A.  este unul dintre cei mai performanți prestatori de servicii energetice din România, propunându-și sa-si consolideze aceasta pozitie pe piata interna si totodata să-si dezvolte  portofoliul de activitati pe piata externa din domeniu.

Principalul obiect de activitate al FISE Electrica Serv S.A. este asigurarea activităților suport pentru operatorii de distribuție din Grupul Electrica, E-oN, CEZ, Enel, pentru alti jucatori din piața de profil din România – producători de energie  electrică (Hidroelectrica, Complexurile  Energetice Oltenia si Hunedoara), operatorul național de transport Transelectrica, cât și pentru alți operatori economici din diverse domenii de activitate (infrastructura rutieră și feroviară, producție și transport de produse petroliere, gaz), autorități publice și diversi operatori economici.

Astfel, FISE Electrica Serv S.A. asigură, prin resurse proprii sau prin diverse parteneriate cu colaboratori de specialitate, servicii de cosultanță și proiectare, mentenanță preventivă și corectivă, încercări și verificări, modernizări, reabilitări, suport în asigurare cu mijloace auto și utilaje, materiale de bază și echipamente de specialitate pentru rețele electrice de utilizare, distribuție și transport în sectorul energetic, de la 0.4 kV la 400 kV.

Misiunea FISE  Electrica Serv S.A. este aceea de a presta servicii de înaltă calitate, care să răspundă cerințelor tuturor categoriilor de clienți, în vederea menținerii și dezvoltării proceselor proprii ale acestora.

Obiectivele FISE Electrica Serv S.A. se incadrează în Planul strategic al Grupului Electrica si urmăresc în principal:
·         Îmbunătățirea performanței financiare pentru toate procesele derulate;
·         Îmbunătățirea performanței operaționale;
·         Creșterea calității serviciilor oferite;
·         Creșterea productivității.
În acest sens, procesele derulate în societate au la bază analiza mediului macro-economic, pentru a determina factorii interni și externi de impact pentru tendințele viitoare pe piața serviciilor de profil. În baza acestei analize sunt stabilite direcțiile de acțiune privind menținerea activităților de bază și eventualele oportunități de extindere a portofoliului de afaceri.

Din punct de vedere structural, FISE Electrica Serv S.A. este organizată, astfel încât să acopere întregul volum de lucrări descrise mai sus, în arealul de activitate al operatorilor de distribuție din componența Grupului Electrica. În prezent, Societatea este reprezentată în teritoriu de 3(trei) Sucursale de Întreţinere şi Servicii Energetice (SISE), entităţi regionale fără personalitate juridică, care derulează activități în zona de nord-vest (SISE Electrica Transilvania Nord, cu sediul în Cluj),  zona centrală (SISE Electrica Transilvania Sud – cu sediul în Brașov) și zona de sud-est (SISE Electrica Muntenia Nord, cu sediul în Ploiești). Pe masura dezvoltării portofoliului de afaceri și în alte zone, structura organizatorică se va completa în mod corespunzător, în vederea asigurării unei flexibilități operaționale în relațiile cu noii clienți.

  1. Cerințe și criterii de selecție

Pentru a fi eligibili pentru acest post, candidații interesați trebuie să satisfacă următoarele cerințe:

  • Studii superioare absolvite în domeniul economic;
  • Constituie avantaj absolvirea altor programe de studii superioare sau a studiilor de MBA / Masterat / Doctorat în domenii relevante pentru activitatea economică a companiei);
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Experiență profesională totală de cel puțin 10 ani;
  • Minim 5 ani de experiență anterioară in functii de conducere în domeniul economic in companii relevante ;
  • Constituie avantaj experiența anterioară în societati cu domeniul de activitate similar;
  • Constituie avantaj experiența anterioara în domeniul energetic;
  • Constituie avantaj cunoștințele demonstrate și experiență în relația cu autoritățile publice, autoritățile de reglementare și supraveghere relevante;
  • Competențe de management strategic, de management financiar, de management al performanței organizaționale, de raportare cantitativă și calitativă asupra rezultatelor companiei;
  • Cunoscător al legislației nationale și europene din domeniile financiar, contabil, economic, comercial, fiscal;
  • Experienta de utilizare si/sau implementare a programelor ERP;
  • Cunostinte si experienta in raportarea in standardele IFRS;
  • Constituie avantaj experienta anterioara de lucru in SAP;
  • Abilități de comunicare interpersonală și instituțională și de relaționare eficace și eficientă
  • Personalitate puternică, capabil să reprezinte compania în relația cu instituții și autorități;
  • Dinamic, cu capacitatea de a conduce oamenii și de a constitui un exemplu prin propria implicare, atitudine pozitivă și pro-activă
  • Înalte standarde de etică si integritate
  • Să nu fi fost condamnat pentru infracțiunile: gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, spălare de bani (și alte infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului), bancruta simplă, bancruta frauduloasă (și alte infracțiuni prevăzute în Legea nr. 85/2006, respectiv Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență)
  • Să aibă o bună reputație personală și profesională

Pe lângă aceste criterii, pe parcursul procesului de selecție vor fi evaluate și alte competențe ce fac parte din următoarele grupe de competențe:

  • competențe conceptuale;
  • competențe manageriale;
  • competențe de guvernanță corporativă;
  • competențe personale și sociale;
  1. Etapele procesului de recrutare si selecție

Candidatii interesați de ocuparea postului de Director Economic al FISE Electrica Serv  S.A.vor fi selectați la capătul unui proces care are următoarele etape:

  • Depunerea și evaluarea eligibilității candidaturilor;
  • Selecția inițială – analiza dosarului de candidatură, interviu online sau telefonic, verificare referințe, administrarea unor probe (chestionare) de evaluare;
  • Selecția finală – interviu panel în prezența comisiei de selecție și evaluarea planului de management elaborat și depus anterior interviului de selecție finală;
  • Nominalizarea și mandatarea – comunicarea rezultatelor finale, nominalizarea candidaților selectați, încheierea contractelor de mandat

Fiecare dintre aceste etape este eliminatorie.

  1. Depunerea candidaturilor

Candidații care doresc să aplice pentru postul de Director Economic sunt rugați să trimită,  până la data de 7 martie 2019,  pe adresa office@pluri.ro  un mesaj cu titlul ”Candidatură FISE_DE_Nume și prenume candidat” (exemplu: ”Candidatură FISE_DE_Ioana Popescu”) la care să atașeze un dosar electronic de candidatură care va cuprinde:

  • un CV relevant și actualizat, dacă se poate utilizând formatul Europass compact;
  • copii scanate ale actelor de studii (diplome și/sau certificate) precum și ale actelor de identitate, în cazul în care numele candidatului s-a schimbat prin căsătorie pe perioada studiilor;
  • formulare:
    • F1 – cererea de participare la procesul de selecție
    • F2 – declarație de conformitate
    • F3 – acordul de obținere, prelucrare și verificare a datelor cu caracter personal
    • F4 – declarație pe propria răspundere referitoare la conflictul de interese
    • F5 – declarația de interese
  • Candidatilor inscrisi pe lista lunga li se vor solicita cazierul fiscal si judiciar;
  • planul de management – la aceste documente, candidații nominalizați pe lista scurtă vor adăuga un plan de management elaborat și depus anterior etapei de selecție finală, urmând indicațiile comunicate candidaților prin e-mail de reprezentanții Pluri Consultants România.
  • Cazier fiscal si judiciar – aceste documente vor fi solicitate ulterior doar candidatilor de pe lista lunga

Toate candidaturile vor fi tratate cu absolută confidențialitate.


ANUNŢ DE RECRUTARE pentru poziţia de

DIRECTOR GENERAL ADJUNCT

al FISE Electrica Serv SA

Filiala de Întreținere și Servicii Energetice (FISE) Electrica Serv SA derulează cu sprijinul Pluri Consultants România, un important proces de recrutare și selecție a candidaților pentru ocuparea pentru  postului de Director General Adjunct din structura sa.

FISE Electrica Serv S.A.  este unul dintre cei mai performanți prestatori de servicii energetice din România, propunându-și sa-si consolideze aceasta pozitie pe piata interna si totodata să-si dezvolte  portofoliul de activitati pe piata externa din domeniu.

Principalul obiect de activitate al FISE Electrica Serv S.A. este asigurarea activităților suport pentru operatorii de distribuție din Grupul Electrica, E-oN, CEZ, Enel, pentru alti jucatori din piața de profil din România – producători de energie  electrică (Hidroelectrica, Complexurile  Energetice Oltenia si Hunedoara), operatorul național de transport Transelectrica, cât și pentru alți operatori economici din diverse domenii de activitate (infrastructura rutieră și feroviară, producție și transport de produse petroliere, gaz), autorități publice și diversi operatori economici.

Astfel, FISE Electrica Serv S.A. asigură, prin resurse proprii sau prin diverse parteneriate cu colaboratori de specialitate, servicii de cosultanță și proiectare, mentenanță preventivă și corectivă, încercări și verificări, modernizări, reabilitări, suport în asigurare cu mijloace auto și utilaje, materiale de bază și echipamente de specialitate pentru rețele electrice de utilizare, distribuție și transport în sectorul energetic, de la 0.4 kV la 400 kV.

Misiunea FISE  Electrica Serv S.A. este aceea de a presta servicii de înaltă calitate, care să răspundă cerințelor tuturor categoriilor de clienți, în vederea menținerii și dezvoltării proceselor proprii ale acestora.

Obiectivele FISE Electrica Serv S.A. se incadrează în Planul strategic al Grupului Electrica si urmăresc în principal:

  • imbunătățirea performanței financiare pentru toate procesele derulate;
  • Îmbunătățirea performanței operaționale;
  • Creșterea calității serviciilor oferite;
  • Creșterea productivității. În acest sens, procesele derulate în societate au la bază analiza mediului macro-economic, pentru a determina factorii interni și externi de impact pentru tendințele viitoare pe piața serviciilor de profil. În baza acestei a

Din punct de vedere structural, FISE Electrica Serv S.A. este organizată, astfel încât să acopere întregul volum de lucrări descrise mai sus, în arealul de activitate al operatorilor de distribuție din componența Grupului Electrica. În prezent, Societatea este reprezentată în teritoriu de 3(trei) Sucursale de Întreţinere şi Servicii Energetice (SISE), entităţi regionale fără personalitate juridică, care derulează activități în zona de nord-vest (SISE Electrica Transilvania Nord, cu sediul în Cluj),  zona centrală (SISE Electrica Transilvania Sud – cu sediul în Brașov) și zona de sud-est (SISE Electrica Muntenia Nord, cu sediul în Ploiești). Pe masura dezvoltării portofoliului de afaceri și în alte zone, structura organizatorică se va completa în mod corespunzător, în vederea asigurării unei flexibilități operaționale în relațiile cu noii clienți.

  1. Cerințe și criterii de selecție

Pentru a fi eligibili pentru acest post, candidații interesați trebuie să satisfacă următoarele cerințe:

  • Studii superioare absolvite în domeniile economic, tehnic sau juridic;
  • Constituie avantaj absolvirea altor programe de studii superioare sau a studiilor de MBA / Masterat / Doctorat în domenii relevante pentru activitatea companiei);
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Experiență profesională totală de cel puțin 10 ani;
  • Minim 5 ani de experiență relevanta anterioară in functii de conducere si/sau administrare in cadrul unei companii de talie similară cu FISE Electrica Serv;
  • Constituie avantaj experiența anterioară în societati cu domeniul de activitate similar;
  • Constituie avantaj experiența anterioară în domeniul energetic;
  • Constituie avantaj experiența în relația cu autoritățile publice, autoritățile de reglementare și supraveghere relevante;
  • Competențe de management strategic, general, al performanței organizaționale, de raportare cantitativă și calitativă asupra rezultatelor companiei ;
  • Foarte bun cunoscător al pieței de servicii energetice și al legislației interne și europene specifice;
  • Bune competente de utilizare a pachetului MS Office;
  • Abilități de comunicare interpersonală și instituțională și de relaționare eficace și eficientă
  • Personalitate puternică, capabil să reprezinte compania în relația cu instituții și autorități, cu reale abilități de negociere;
  • Dinamic, cu capacitatea de a conduce oamenii și de a constitui un exemplu prin propria implicare, atitudine pozitivă și pro-activă
  • Înalte standarde de etică si integritate
  • Să nu fi fost condamnat pentru infracțiunile: gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, spălare de bani (și alte infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului), bancruta simplă, bancruta frauduloasă (și alte infracțiuni prevăzute în Legea nr. 85/2006, respectiv Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență)
  • Să aibă o bună reputație personală și profesională

Pe lângă aceste criterii, pe parcursul procesului de selecție vor fi evaluate și alte competențe ce fac parte din următoarele grupe de competențe:

  • competențe conceptuale;
  • competențe manageriale;
  • competențe de guvernanță corporativă;
  • competențe personale și sociale;
  1. Etapele procesului de recrutare si selecție

Candidatii potriviti pentru ocuparea postului de Director General Adjunctal FISE Electrica Serv S.A.vor fi selectați la capătul unui proces care are următoarele etape:

  • Depunerea și evaluarea candidaturilor
  • Selecția inițială și elaborarea listei scurte – analiza dosarului de candidatură, interviu online sau telefonic, verificare referințe, administrarea unor probe (chestionare) de evaluare;
  • Selecția finală – interviu panel în prezența comisiei de selecție și evaluarea planului de management elaborat și depus anterior
  • E4 Nominalizarea și mandatarea – nominalizarea candidaților acceptați, negocierea și semnarea contractelor de mandat.

Fiecare dintre aceste etape este eliminatorie.

  1. Depunerea candidaturilor

Candidații care doresc să aplice pentru postul de Director General Adjunct sunt rugați să trimită,  până la data de 7 martie 2019,  pe adresa office@pluri.ro  un mesaj cu titlul ”Candidatură FISE _DGA_Nume și prenume candidat” (exemplu: ”Candidatură FISE_DGA_Ioana Popescu”) la care să atașeze un dosar electronic de candidatură care va cuprinde:

  • un CV relevant;
  • copii scanate ale actelor de studii (diplome și/sau certificate)
  • copiui scanate ale actelor de identitate, numai în cazul în care numele a fost schimbat prin căsătorie;
  • formulare:
    • F1 – cererea de participare la procesul de selecție
    • F2 – declarație de conformitate
    • F3 – acordul de obținere, prelucrare și verificare a datelor cu caracter personal
    • F4 – declarație pe propria răspundere referitoare la conflictul de interese
    • F5 – declarația de interese
  • planul de management – la aceste documente, candidații nominalizați pe lista scurtă vor adăuga un plan de management elaborat și depus anterior etapei de selecție finală, urmând indicațiile comunicate candidaților prin e-mail de reprezentanții Pluri Consultants România.
  • Cazier fiscal si judiciar – aceste documente vor fi solicitate ulterior doar candidatilor de pe lista lunga

Toate candidaturile vor fi tratate cu absolută confidențialitate.


ANUNŢ DE RECRUTARE pentru poziţia de

DIRECTOR DIVIZIE MANAGEMENT PROPRIETĂȚI ȘI DEZVOLTARE PRODUSE

al FISE Electrica Serv SA

Filiala de Întreținere și Servicii Energetice (FISE) Electrica Serv SA derulează cu sprijinul Pluri Consultants România, un important proces de recrutare și selecție a candidaților pentru ocuparea pentru  postului de Director Divizie Management Proprietăți și Dezvoltare Produse din structura sa.

FISE Electrica Serv S.A.  este unul dintre cei mai performanți prestatori de servicii energetice din România, propunându-și sa-si consolideze aceasta pozitie pe piata interna si totodata să-si dezvolte  portofoliul de activitati pe piata externa din domeniu.

Principalul obiect de activitate al FISE Electrica Serv S.A. este asigurarea activităților suport pentru operatorii de distribuție din Grupul Electrica, E-oN, CEZ, Enel, pentru alti jucatori din piața de profil din România – producători de energie  electrică (Hidroelectrica, Complexurile  Energetice Oltenia si Hunedoara), operatorul național de transport Transelectrica, cât și pentru alți operatori economici din diverse domenii de activitate (infrastructura rutieră și feroviară, producție și transport de produse petroliere, gaz), autorități publice și diversi operatori economici.

Astfel, FISE Electrica Serv S.A. asigură, prin resurse proprii sau prin diverse parteneriate cu colaboratori de specialitate, servicii de cosultanță și proiectare, mentenanță preventivă și corectivă, încercări și verificări, modernizări, reabilitări, suport în asigurare cu mijloace auto și utilaje, materiale de bază și echipamente de specialitate pentru rețele electrice de utilizare, distribuție și transport în sectorul energetic, de la 0.4 kV la 400 kV.

Misiunea FISE  Electrica Serv S.A. este aceea de a presta servicii de înaltă calitate, care să răspundă cerințelor tuturor categoriilor de clienți, în vederea menținerii și dezvoltării proceselor proprii ale acestora.

Obiectivele FISE Electrica Serv S.A. se incadrează în Planul strategic al Grupului Electrica si urmăresc în principal:

  • Îmbunătățirea performanței financiare pentru toate procesele derulate;Îmbunătățirea performanței operaționale;
·         Creșterea calității serviciilor oferite;
·         Creșterea productivității.
În acest sens, procesele derulate în societate au la bază analiza mediului macro-economic, pentru a determina factorii interni și externi de impact pentru tendințele viitoare pe piața serviciilor de profil. În baza acestei analize sunt stabilite direcțiile de acțiune privind menținerea activităților de bază și eventualele oportunități de extindere a portofoliului de afaceri.

Din punct de vedere structural, FISE Electrica Serv S.A. este organizată, astfel încât să acopere întregul volum de lucrări descrise mai sus, în arealul de activitate al operatorilor de distribuție din componența Grupului Electrica. În prezent, Societatea este reprezentată în teritoriu de 3(trei) Sucursale de Întreţinere şi Servicii Energetice (SISE), entităţi regionale fără personalitate juridică, care derulează activități în zona de nord-vest (SISE Electrica Transilvania Nord, cu sediul în Cluj),  zona centrală (SISE Electrica Transilvania Sud – cu sediul în Brașov) și zona de sud-est (SISE Electrica Muntenia Nord, cu sediul în Ploiești). Pe masura dezvoltării portofoliului de afaceri și în alte zone, structura organizatorică se va completa în mod corespunzător, în vederea asigurării unei flexibilități operaționale în relațiile cu noii clienți. 

  1. Cerințe și criterii de selecție

Pentru a fi eligibili pentru acest post, candidații interesați trebuie să satisfacă următoarele cerințe:

  • Studii superioare absolvite în domeniile economic, juridic sau tehnic;
  • Constituie avantaj absolvirea altor programe de studii superioare sau a studiilor de MBA / Masterat / Doctorat în domenii relevante pentru activitatea companiei);
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Experiență profesională totală de cel puțin 10 ani;
  • Minim 5 ani de experiență relevanta anterioară in cadrul unei companii cu domeniu de activitate similar;
  • Constituie avantaj experiența anterioară în domeniul managementului activelor din domeniul energetic;
  • Constituie avantaj experiența anterioară în marketing strategic sau product management;
  • Competențe de management al portofoliului de produse și servicii,management al patrimoniului, de marketing strategic,de raportare cantitativă și calitativă asupra rezultatelor companiei;
  • Cunoscător al pieței de servicii energetice și al legislației interne și europene specifice;
  • Bune competente de utilizare a pachetului MS Office
  • Abilități de comunicare interpersonală și instituțională și de relaționare eficace și eficientă
  • Personalitate puternică, capabil să reprezinte compania în relația cu instituții și autorități;
  • Dinamic, cu capacitatea de a conduce oamenii și de a constitui un exemplu prin propria implicare, atitudine pozitivă și pro-activă
  • Înalte standarde de etică si integritate
  • Să nu fi fost condamnat pentru infracțiunile: gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, spălare de bani (și alte infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului), bancruta simplă, bancruta frauduloasă (și alte infracțiuni prevăzute în Legea nr. 85/2006, respectiv Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență)
  • Să aibă o bună reputație personală și profesională

Pe lângă aceste criterii, pe parcursul procesului de selecție vor fi evaluate și alte competențe ce fac parte din următoarele grupe de competențe:

  • competențe conceptuale;
  • competențe manageriale;
  • competențe de guvernanță corporativă;
  • competențe personale și sociale;
  1. Etapele procesului de recrutare si selecție

Candidatii interesați de ocuparea postului de Director Divizie Management Proprietăți și Dezvoltare Produse al FISE Electrica Serv  S.A.vor fi selectați la capătul unui proces care are următoarele etape:

  • Depunerea și evaluarea eligibilității candidaturilor;
  • Selecția inițială – analiza dosarului de candidatură, interviu online sau telefonic, verificare referințe, administrarea unor probe (chestionare) de evaluare;
  • Selecția finală – interviu panel în prezența comisiei de selecție și evaluarea planului de management elaborat și depus anterior interviului de selecție finală;
  • Nominalizarea și mandatarea – comunicarea rezultatelor finale, nominalizarea candidaților selectați, încheierea contractelor de mandat

Fiecare dintre aceste etape este eliminatorie.

  1. Depunerea candidaturilor

Candidații care doresc să aplice pentru postul de Director Divizie Management Proprietăți și Dezvoltare Produse sunt rugați să trimită,  până la data de 7 martie 2019,  pe adresa office@pluri.ro  un mesaj cu titlul ”Candidatură FISE_DMPDP_Nume și prenume candidat” (exemplu: ”Candidatură FISE_DMPDP_Ioana Popescu”) la care să atașeze un dosar electronic de candidatură care va cuprinde:

  • un CV relevant și actualizat, dacă se poate utilizând formatul Europass compact;
  • copii scanate ale actelor de studii (diplome și/sau certificate) precum și ale actyelor de identitate, în cazul în care numele candidatului s-a schimbat prin căsătorie pe perioada studiilor;
  • formulare:
    • F1 – cererea de participare la procesul de selecție
    • F2 – declarație de conformitate
    • F3 – acordul de obținere, prelucrare și verificare a datelor cu caracter personal
    • F4 – declarație pe propria răspundere referitoare la conflictul de interese
    • F5 – declarația de interese
  • planul de management – la aceste documente, candidații nominalizați pe lista scurtă vor adăuga un plan de management elaborat și depus anterior etapei de selecție finală, urmând indicațiile comunicate candidaților prin e-mail de reprezentanții Pluri Consultants România.
  • Cazier fiscal si judiciar – aceste documente vor fi solicitate ulterior doar candidatilor de pe lista lunga

Toate candidaturile vor fi tratate cu absolută confidențialitate.


ANUNŢ DE RECRUTARE pentru poziţia de

DIRECTOR TEHNIC

al FISE Electrica Serv SA

Filiala de Întreținere și Servicii Energetice (FISE) Electrica Serv SA derulează cu sprijinul Pluri Consultants România, un important proces de recrutare și selecție a candidaților pentru ocuparea pentru  postului de Director Tehnic din structura sa.

FISE Electrica Serv S.A.  este unul dintre cei mai performanți prestatori de servicii energetice din România, propunându-și sa-si consolideze aceasta pozitie pe piata interna si totodata să-si dezvolte  portofoliul de activitati pe piata externa din domeniu.

Principalul obiect de activitate al FISE Electrica Serv S.A. este asigurarea activităților suport pentru operatorii de distribuție din Grupul Electrica, E-oN, CEZ, Enel, pentru alti jucatori din piața de profil din România – producători de energie  electrică (Hidroelectrica, Complexurile  Energetice Oltenia si Hunedoara), operatorul național de transport Transelectrica, cât și pentru alți operatori economici din diverse domenii de activitate (infrastructura rutieră și feroviară, producție și transport de produse petroliere, gaz), autorități publice și diversi operatori economici.

Astfel, FISE Electrica Serv S.A. asigură, prin resurse proprii sau prin diverse parteneriate cu colaboratori de specialitate, servicii de cosultanță și proiectare, mentenanță preventivă și corectivă, încercări și verificări, modernizări, reabilitări, suport în asigurare cu mijloace auto și utilaje, materiale de bază și echipamente de specialitate pentru rețele electrice de utilizare, distribuție și transport în sectorul energetic, de la 0.4 kV la 400 kV.

Misiunea FISE  Electrica Serv S.A. este aceea de a presta servicii de înaltă calitate, care să răspundă cerințelor tuturor categoriilor de clienți, în vederea menținerii și dezvoltării proceselor proprii ale acestora. Obiectivele FISE Electrica Serv S.A. se incadrează în Planul strategic al Grupului Electrica si urmăresc în principal:

·         Îmbunătățirea performanței financiare pentru toate procesele derulate;
·         Îmbunătățirea performanței operaționale;
·         Creșterea calității serviciilor oferite;
·         Creșterea productivității.
În acest sens, procesele derulate în societate au la bază analiza mediului macro-economic, pentru a determina factorii interni și externi de impact pentru tendințele viitoare pe piața serviciilor de profil. În baza acestei analize sunt stabilite direcțiile de acțiune privind menținerea activităților de bază și eventualele oportunități de extindere a portofoliului de afaceri.

Din punct de vedere structural, FISE Electrica Serv S.A. este organizată, astfel încât să acopere întregul volum de lucrări descrise mai sus, în arealul de activitate al operatorilor de distribuție din componența Grupului Electrica. În prezent, Societatea este reprezentată în teritoriu de 3(trei) Sucursale de Întreţinere şi Servicii Energetice (SISE), entităţi regionale fără personalitate juridică, care derulează activități în zona de nord-vest (SISE Electrica Transilvania Nord, cu sediul în Cluj),  zona centrală (SISE Electrica Transilvania Sud – cu sediul în Brașov) și zona de sud-est (SISE Electrica Muntenia Nord, cu sediul în Ploiești). Pe masura dezvoltării portofoliului de afaceri și în alte zone, structura organizatorică se va completa în mod corespunzător, în vederea asigurării unei flexibilități operaționale în relațiile cu noii clienți.

  1. Cerințe și criterii de selecție

Pentru a fi eligibili pentru acest post, candidații interesați trebuie să satisfacă următoarele cerințe:

  • Studii superioare absolvite în domeniul tehnic;
  • Constituie avantaj absolvirea studiilor superioare în domeniile energetic sau electric;
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Constituie avantaj absolvirea altor programe de studii superioare sau a studiilor de MBA / Masterat / Doctorat în domenii relevante pentru activitatea companiei);
  • Experiență profesională totală de cel puțin 10 ani;
  • Minim 5 ani de experiență relevanta anterioară in functii de conducere si/sau administrare in cadrul unei companii de talie similară cu FISE Electrica Serv;
  • Constituie avantaj experiența anterioară în societati cu domeniul de activitate similar;
  • Competențe de management al proceselor tehnice, de management al investițiilor, de bugetare, de management al calitatii, de management al riscurilor
  • Experiență de management al proiectelor, de raportare cantitativă și calitativă asupra rezultatelor companiei;
  • Cunoscător al pieței de servicii energetice și al legislației interne și europene specifice;
  • Bune competente de utilizare a pachetului MS Office;
  • Abilități de comunicare interpersonală și instituțională și de relaționare eficace și eficientă
  • Personalitate puternică, capabil să reprezinte compania în relația cu instituții și autorități;
  • Dinamic, cu capacitatea de a conduce oamenii și de a constitui un exemplu prin propria implicare, atitudine pozitivă și pro-activă
  • Înalte standarde de etică si integritate
  • Să nu fi fost condamnat pentru infracțiunile: gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, spălare de bani (și alte infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului), bancruta simplă, bancruta frauduloasă (și alte infracțiuni prevăzute în Legea nr. 85/2006, respectiv Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență)
  • Să aibă o bună reputație personală și profesională

Pe lângă aceste criterii, pe parcursul procesului de selecție vor fi evaluate și alte competențe ce fac parte din următoarele grupe de competențe:

  • competențe conceptuale;
  • competențe manageriale;
  • competențe de guvernanță corporativă;
  • competențe personale și sociale;
  1. Etapele procesului de recrutare si selecție

Candidatii interesați de ocuparea postului de Director Tehnic al FISE Electrica Serv  S.A.vor fi selectați la capătul unui proces care are următoarele etape:

  • Depunerea și evaluarea eligibilității candidaturilor;
  • Selecția inițială – analiza dosarului de candidatură, interviu online sau telefonic, verificare referințe, administrarea unor probe (chestionare) de evaluare;
  • Selecția finală – interviu panel în prezența comisiei de selecție și evaluarea planului de management elaborat și depus anterior interviului de selecție finală;
  • Nominalizarea și mandatarea – comunicarea rezultatelor finale, nominalizarea candidaților selectați, încheierea contractelor de mandat

Fiecare dintre aceste etape este eliminatorie.

  1. Depunerea candidaturilor

Candidații care doresc să aplice pentru postul de Director Tehnic sunt rugați să trimită,  până la data de 7 martie 2019,  pe adresa office@pluri.ro  un mesaj cu titlul ”Candidatură FISE_DT_Nume și prenume candidat” (exemplu: ”Candidatură FISE_DT_Ioana Popescu”) la care să atașeze un dosar electronic de candidatură care va cuprinde:

  • un CV relevant și actualizat, dacă se poate utilizând formatul Europass compact;
  • copii scanate ale actelor de studii (diplome și/sau certificate) precum și ale actyelor de identitate, în cazul în care numele candidatului s-a schimbat prin căsătorie pe perioada studiilor;
  • formulare:
    • F1 – cererea de participare la procesul de selecție
    • F2 – declarație de conformitate
    • F3 – acordul de obținere, prelucrare și verificare a datelor cu caracter personal
    • F4 – declarație pe propria răspundere referitoare la conflictul de interese
    • F5 – declarația de interese
  • planul de management – la aceste documente, candidații nominalizați pe lista scurtă vor adăuga un plan de management elaborat și depus anterior etapei de selecție finală, urmând indicațiile comunicate candidaților prin e-mail de reprezentanții Pluri Consultants România.
  • Cazier fiscal si judiciar – aceste documente vor fi solicitate ulterior doar candidatilor de pe lista lunga

Toate candidaturile vor fi tratate cu absolută confidențialitate.

07.02.2019


Sari la bara de unelte