Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs extern pentru ocuparea postului vacant de Sef Serviciu Financiar Contabilitate, cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, în cadrul Serviciului Financiar Contabilitate – Directia Economica – S FISE Electrica Serv SA.
Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs extern pentru ocuparea postului vacant de Sef Serviciu Financiar Contabilitate, cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, în cadrul Serviciului Financiar Contabilitate – Directia Economica – S FISE Electrica Serv SA.
Cautam un coleg care sa detina:
-Studii superioare economice, financiar contabile, finalizate cu diploma de licenta;
-Experienta de minim 5 ani in domeniul financiar/contabil;
-Cunostinte in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
-Utilizare PC (Microsoft Office, Word, Excel, alte aplicatii specific activitatii pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu);
-Gandire algoritmica;
Viziune de a-nsamblu;
-Abilitati foarte bune de organizare, capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
-Respectarea termenelor limita;
Ce va face in cadrul companiei noastre (atributii):
-Asigură conducerea operativă a entităţii organizatorice pentru îndeplinirea corespunzătoare a atribuţiilor, în conformitate cu obiectul de activitate;
-Coordoneaza si controleaza activitatea personalului din cadrul serviciului stabilind sarcini si responsabilitati fiecarui angajat prin fisa postului;
-Asigura gestionarea activitatii specifice a serviciului, propune actiuni de eficientizare pentru domeniul propriu de activitate;
-Intocmeste fişele de post pentru personalul din subordine;
-Avizeaza documentatiile privind domeniul propriu de activitate, care urmeaza sa fie supuse aprobarii conducerii S. FISE Electrica Serv SA;
-Asigura derularea corespunzatoare a relatiilor cu bancile comerciale, in probleme care fac obiectul sau de activitate;
-Efectueaza inregistrarile in contabilitate, in sistemul SAP a sumelor reprezentand conexe de salarii preluate de la sucursale, DSEMU si DSEO in contabilitatea proprie a Aparatului Central;
-Coordonează activitatea de inventariere anuală sau ori de câte ori se dispune aceasta în cursul anului;
-Participa la activitatea de desfăşurare a reevaluării stocurilor de materiale şi de mijloace fixe, atunci când se impun asemenea operaţiuni;
-Inregistreaza in sistemul SAP diverse note transmise/primite catre/de la sucursale ( note de debitare de la SISE cu cheltuielile aferente obiectivelor sociale), note de debitare/creditare cu plata impozitului pe salarii efectuat de sucursale;
-Intocmeste si inregistreaza note contabile de calcul provizioane, venituri in avans, cheltuieli in avans, inchidere TVA, impozit profit, etc;
-Urmareste evidenta contului 481, cu analiticele sale pe toate sucursalele prin efectuarea de punctaje lunare si corectarea eventualelor diferente;
-Trimiterea la sucursale periodic extrasului de confirmare a soldurilor conturilor 481;
-Urmareste efectuarea platilor la DGAMC-ANAF reprezentand diverse amenzi pentru sucursale;
-Intocmeste la solicitarea conducerii a chasflow-ul la nivel de societate, urmareste incasarea creantelor de la societatile de distributie si efectuarea platilor catre bugetul de stat, furnizorii de utilitati, furnizorii de combustibil, furnizorii de leasing, salarii, etc.
-Verifica documentele justificative pentru sumele acordate ca avansuri spre decontare;
-Verifica existenta documentelor si aprobarilor necesare pentru acordarea compensarilor de bilete de odihna/tratament pentru salariatii S FISE Electrica Serv SA – Aparat Central conform conditiilor prevazute de art. 4.85 din Contractul Colectiv de Munca si a Notei Comune in vigoare;
-Pentru buna desfasuarea a departamentului verifica intocmirea corecta a urmatoarele documente:
calculul diurnei aferente zilelor de deplasare pentru fiecare salariat;
situatia detaliata a cheltuielilor de deplasare nedeductibile;
situatia detaliata a diurnei impozabile a personalului societatii;
-Intocmeste anual „Declaratia 205 privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit” atat pentru salariatii Aparatului Central cat si SISE,
-Asigura intocmirea si depunerea electronic a decontului de TVA de catre S.C. “Electrica Serv” – S.A. / SISE, a anexei nr. 4- Macheta TVA, a declaratiei D100, a declaratiei D394, D390, D101, F4109;
-Calculeaza impozitul pe profit trimestrial si anual AC si centralizare cu SISE/DSEMU/DSEM;
-Organizează şi coordonează evidenţa contabilă sintetică şi analitică a conturilor repartizate personalului din subordine;
-Exercită controlul financiar preventiv şi dă viza de certificare pe documentele ce stau la baza operaţiunilor prevăzute expres în sarcina sa, conform deciziei de control financiar preventiv;
-Centralizarea diverselor situatii finaciar-fiscale la nivelul S.FISE Electrica Serv SA
-Intocmeste diverse situatii si adrese solicitate Directiei Economice de catre autoritatile statului, diverse societati comerciale si alte directii din cadrul S FISE Electrica Serv S.A
-Intocmeste, tine evidenta si inregistreaza in contabilitate in sistemul SAP statele de plata aferente C.A., A.G.A, secretariat si inregistreaza in sistemul SAP retinerile AC;
-Valideaza si verifica contributiile din declaratia 112 AC cu statele de plata;
-Completeaza si transmite machete si documente justificative solicitate de auditul financiar extern trimestrial/ anual;
-Pune la dispozitie documente solicitate de auditorul intern;
-Raspunde de efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planului de conturi si politicilor contabile aplicabile in societate, pe baza documentelor justificative;
-Raspunde de respectarea procedurilor de lucru generale si specifice societatii(programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor/situatiilor, etc);
-Respecta si aplica actele normative in vigoare si contractul colectiv de munca aplicabil in societate;
-Analizează şi verifica/întocmeşte metodologii, proceduri, instrucţiuni specifice activităţii;
-Realizeaza evaluarea periodica a personalului din subordine;
-Indeplineste orice alte sarcini date de conducerea institutiei in vederea derularii in conditii optime a activitatii financiar-contabile.
Bibliografie si tematica de concurs:
-Legea contabilitatii nr. 82/1991;
-Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1826/2003 pentru aprobarea Precizarilor privind unele masuri referitoare la organizarea si conducerea contabilitatii de gestiune;
-Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
-Ordinul Ministrului Finantelor Publice 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor Contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate;
-Ordinul Ministrului Finantelor Publice 2844/2016 pentru aprobarea Reglementarilor Contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara;
Descrierea societatii:
Societatea Filiala de Intreţinere şi Servicii Energetice « Electrica Serv» – S.A. – este o structura dinamica ce beneficiaza insa de experienţa a peste 130 de ani de activitate în domeniu, asigurand, în diferite forme organizatorice, mentenanta si servicii pentru sectorul energetic.
Principalul obiect de activitate al societatii il reprezinta realizarea lucrarilor de intreținere și reparații pentru instalatiile de distributie si transport (110 kV) a energiei electrice, alte activitati de prestari servicii, precum și executarea lucrarilor de investitiiiîn sectorul energetic.
Viziunea Electrica Serv este unul dintre cei mai performanti prestatori de servicii energetice din Romania, propunandu-si totodata sa devina un concurent important pe piata externa.
Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:
-Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
-Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
-Copie CI;
CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – punctul de lucru din str. Negoiu nr. 12, sector 3, Bucuresti sau vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@electricaserv.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.