Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs extern pentru ocuparea postului specialist financiar contabilitate cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, în cadrul Serviciului Financiar Contabilitate – Aparat Central – Directia Economica – S FISE Electrica Serv SA.
Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs extern pentru ocuparea postului specialist financiar contabilitate cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, în cadrul Serviciului Financiar Contabilitate – Aparat Central – Directia Economica – S FISE Electrica Serv SA.
Cautam un coleg care sa detina:
-Studii superioare economice, financiar contabile, finalizate cu diploma de licenta;
-Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar/contabil;
-Cunostinte in domeniul contabilitatii si fiscalitatii;
-Utilizare PC (Microsoft Office, Word, Excel, alte aplicatii specific activitatii pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu);
-Gandire algoritmica;
-Viziune de ansamblu;
-Abilitati foarte bune de organizare, capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
-Respectarea termenelor limita;
Ce va face in cadrul companiei noastre (atributii):
-Efectueaza in sistem online/multicash platile aprobate de conducerea societatii, avand la baza documentele justificative care atesta sumele de plata (facturi furnizori care trebuie sa aiba urmatoarele elemente: viza CFP, certificare „bun de plata”, numar de inregistrare, referate, data scadentei si altele conform procedura financiar contabila, state de plata, asigurari de sanatate, taxe si impozite etc.) si raspunde de corectitudinea platilor efectuate.
-Alimentarea conturilor din cadrul sucursalelor conform nevoilor scadente si a centralizatorului primit de la persoana insarcina cu coordonarea centralizatoarelor de plati si conform aprobarii conducerii societatii;
-Intocmeste dosarul de plati AC
-Exportul extraselor de cont din aplicatia bancilor si transmiterea acestora persoanelor insarcinate cu inregistrarea acestora in SAP;
-Asigurarea derularii corespunzatoare a relatiilor cu bancile comerciale, trezorerie, in probleme care fac obiectul sau de activitate, intocmirea formularelor necesare pentru banca;
-Inregistrarea bonurilor de consum incontabilitate pentru AC
-Intocmeste pontajele lunare ale departamentului SFC AC
-Verifica lunar contul 542
-Efectueaza punctajul datoriilor cu furnizorii AC, terti, si da curs solutionarii eventualelor diferente;
-Asigura circulatia si pastrarea in conditii optime de maxima securitate a tuturor documentelor care conditioneaza realizarea sarcinilor de serviciu;
-Sesizeaza seful de serviciu asupra neconformitatilor constatate in timpul verificarii si inregistrarii documentelor de natura economica;
-Asigura circulatia si pastrarea in conditii de maxima securitate a tuturor documentelor care conditioneaza realizarea activitatii sale profesionale;
-Indeplineste orice alte sarcini date de conducerea institutiei in vederea derularii in conditii optime a activitatii financiar-contabile;
-Raspunde de efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planului de conturi si politicilor contabile aplicabile in societate, pe baza documentelor justificative;
-Raspunde de corectitudinea inregistrarilor contabile;
-Raspunde de intocmirea corecta si la termen a raporturilor lunare, trimestriale si anuale, precum si a rapoartelor solicitate de directorul economic sau de directorul general al societatii;
-Raspunde de respectarea procedurilor de lucru generale specifice societatii( programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor, etc.);
-Respecta si aplica actele normative in vigoare si contractul colectiv de munca aplicabil in societate;
-Raspunde de calitatea activitatii financiar-contabile si de corectitudinea analizelor prezentate si a raporturilor si informatiilor cuprinse in acestea.
Bibliografie si tematica de concurs:
-Legea contabilitatii nr. 82/1991;
-Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1826/2003 pentru aprobarea Precizarilor privind unele masuri referitoare la organizarea si conducerea contabilitatii de gestiune;
-Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
-Ordinul Ministrului Finantelor Publice 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor Contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate;
-Ordinul Ministrului Finantelor Publice 2844/2016 pentru aprobarea Reglementarilor Contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara;
Descrierea societatii:
Societatea Filiala de Intreţinere şi Servicii Energetice « Electrica Serv» – S.A. – este o structura dinamica ce beneficiaza insa de experienţa a peste 130 de ani de activitate în domeniu, asigurand, în diferite forme organizatorice, mentenanta si servicii pentru sectorul energetic.
Principalul obiect de activitate al societatii il reprezinta realizarea lucrarilor de intreținere și reparații pentru instalatiile de distributie si transport (110 kV) a energiei electrice, alte activitati de prestari servicii, precum și executarea lucrarilor de investitiiiîn sectorul energetic.
Viziunea Electrica Serv este unul dintre cei mai performanti prestatori de servicii energetice din Romania, propunandu-si totodata sa devina un concurent important pe piata externa.
Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:
-Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
-Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
-Copie CI;
CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – punctul de lucru din str. Negoiu nr. 12, sector 3, Bucuresti sau vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@electricaserv.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.