Societatea Filiala de Întretinere si Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs intern/extern, pentru ocuparea a doua posturi vacante de Specialist Suport Tehnic, cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, în cadrul DSEMU – Serviciul Suport Tehnic, Ofertare, Programare, Productie.
Societatea Filiala de Întretinere si Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs intern/extern, pentru ocuparea a doua posturi vacante de Specialist Suport Tehnic, cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, în cadrul DSEMU – Serviciul Suport Tehnic, Ofertare, Programare, Productie.
Cautam colegi care sa detina:
-Studii superioare – absolvent cu diploma de licenta;
-Sa cunoasca specificul activitatii care constituie obiectul propriu de activitate
-Sa aiba capacitate sporita de analiza si sinteza;
-Abilitate de a lucra intr-un mod structurat si bine organizat;
Ce veti face in cadrul companiei noastre (atributii):
-Verificarea devizelor de lucrari intocmite de centre si a costurilor de executie;
-Verificarea situatiilor de lucrari si a facturilor pentru lucrari subcontractate;
-Urmarirea transmiterii catre beneficiar a situatiilor de plata in vederea obtinerii aprobarilor la plata, analiza impreuna cu sefii de centre a eventualelor neconfirmari ale situatiilor de lucrari;
-Intocmirea facturilor in SAP pentru lucrarile executate si transmiterea la beneficiari;
-Urmarirea obtinerii proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor si receptia finala, obtinerea recomandarilor de la autoritatile contractante, recuperarea garantiilor de buna executie;
-Urmarirea respectarii termenelor de executie, solicitarea prelungirii termenelor contractuale;
-Analiza sesizarilor si reclamatiilor de la beneficiari/autoritati, intocmire raspunsuri, propuneri de masuri de remediere;
-Verificarea prevederilor contractelor subsecvente primite de la beneficiar in vederea semnarii acestora de catre conducerea societatii;
-Urmarirea realizarilor pe contractele de lucrari aflate in derulare;
-Intocmirea si urmarirea programelor de investitii, reparatii mijloace fixe din gestiune proprie DSEMU;
-Intocmirea de rapoarte si sinteze ale activitatii de productie la nivelul DSEMU;
-Organizarea si desfasurarea activitatii de investitii;
-Urmarirea procedurilor de achizitie si lucrari, analiza din punct de vedere al eligibilitatii, capabilitatii si oportunitatii in vederea participarii la licitatiile organizate de diverse autoritati contractante;
-Obtinerea documentelor necesare participarii la licitatii;
-Intocmirea ofertelor tehnice si financiare pentru participarea la licitatii.
Tematica:
-Programarea si monitorizarea lucrarilor de mentenanta si constructii-montaj in instalatiile electrice de distributie de joasa, medie si inalta tensiune;
-Receptia si decontarea lucrarilor de mentenanta si constructii-montaj;
-Continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice pentru lucrari de investitii;
-Structura devizului general;
-Intocmirea ofertelor tehnice si financiare pentru lucrari.
Bibliografie:
-Legea 123/2012 – Legea energiei electrice si gazelor naturale, republicata;
-Legea 155/2020 privind modificarea si completarea legii energiei electrice si a gazelor naturale;
-HG nr. 273/1994 – Aprobarea Regulamentului privind recepţia constructiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
-HG 51/ 1996 – Regulamentul de receptie a lucrarilor de montaj utilaje, echipamente, instalaţii tehnologice si a punerii in functiune a capacitatilor de productie, cu modificarile si completarile ulterioare ;
-HG nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
-OUG 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Ordin 96/2017 al ANRE – privind aprobarea Regulamentului de organizare a activitatii de mentenanta, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea Achizitiilor Publice 98/2016;
-Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, actualizata.
Descrierea societatii:
Societatea Filiala de Intreţinere şi Servicii Energetice « Electrica Serv» – S.A. – este o structura dinamica ce beneficiaza insa de experienţa a peste 130 de ani de activitate în domeniu, asigurand, în diferite forme organizatorice, mentenanta si servicii pentru sectorul energetic.
Principalul obiect de activitate al societatii il reprezinta realizarea lucrarilor de intreținere și reparații pentru instalatiile de distributie si transport (110 kV) a energiei electrice, alte activitati de prestari servicii, precum și executarea lucrarilor de investitiiiîn sectorul energetic.
Viziunea
Electrica Serv este unul dintre cei mai performanti prestatori de servicii energetice din Romania, propunandu-si totodata sa devina un concurent important pe piata externa.
Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:
-Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
-Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
-Copie CI;
CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – punctul de lucru din strada Negoiu, nr.12, Bucuresti, sector 3 si la DSEMU str. Costin Nenitescu, nr. 5-9, et.1-3, sector 6, sau vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@electricaserv.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.