Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs intern pentru ocuparea postului vacant de Director Sucursala cu contract individual de munca pe durata nedeterminata,cu perioada de proba, în cadrul SISE Electrica Transilvania Sud – S FISE Electrica Serv SA.
Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs intern pentru ocuparea postului vacant de Director Sucursala cu contract individual de munca pe durata nedeterminata,cu perioada de proba, în cadrul SISE Electrica Transilvania Sud – S FISE Electrica Serv SA.
Cautam un coleg care sa detina:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
-Experienta de minim 5 ani in domeniul energetic;
-Utilizare PC (Microsoft Office, Word, Excel, alte aplicatii specific activitatii pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu);
-Gandire algoritmica;
-Viziune de ansamblu;
-Abilitati foarte bune de organizare, capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
-Respectarea termenelor limita;
Ce vei face in cadrul companiei noastre (atributii):
-Organizeaza si urmareste activitatea de proiectare a documentatiilor tehnico – economice privind dezvoltarea si repararea instalatiilor de distributie si furnizare a energieie electrice;
-Coordonează activitatea de întreţinere şi reparaţii a instalaţiilor energetice, a clădirilor tehnologice şi de altă natură din raza de activitate a sucursalei /patrimoniul societatii.
-Coordonează activităţile de reparaţii şi verificări echipamente energetice şi de măsură şi control (AMC).
-Coordoneaza si controleaza activitatile de reparare si verificare a echipemantelor de masura a energiei electrice pentru:
– echipamente noi procurate de S FISE Electrica Serv SA;
– echipamente montate in instalatiile de alimentare ale consumatorilor, in statiile electrice, in posturi de transformare (PT);
-Coordonează activitatea sectiilor auto, de exploatare, întreţinere şi reparaţii a mijloacelor auto din gestiunea sa şi pentru terţi, închirieri de utilaje şi servicii auto.
-Inspectii tehnice periodice pentru autovehicule.
-Coordonează şi controlează activitatea de execuţie a confecţiilor metalice pentru sucursala şi terţi (in sucursalele unde se deruleza aceste activitati).
-Revizia, reparatia si verificarea contorilor monofazici si trifazici, a releelor, aparatelor de masura si control, aparaturi si instalatii.
-Reparatii echipamente energetice si echipamente de masura prin ateliere si laboratoare proprii.
-Realizează achiziţionarea directă sau prin comisionar, în limita delegărilor de competenţe acordate de S FISE Electrica Serv SA, a echipamentelor, materialelor, pieselor de schimb necesare pentru activitatea de producţie, dotare, investiţii, reparaţii şi verificări pentru subunităţile de distribuţie, proprii şi terţi.
-Participă la elaborarea de instrucţiuni, prescripţii şi normative cu caracter specific în conformitate cu reglementările emise de ANRE.
-Activitatea de medicina muncii pentru personalul propriu si terti (in sucursalele unde se deruleza aceste activitati).
-Verificari, incercari si reparatii de echipamente de prevenire, protectie si situatii de urgenta (in sucursalele unde se deruleza aceste activitati).
-Propune modificari de organigrama pentru sucursala adresate Directorului General si avizeaza statele de functii si meserii ale S.I.S.E. din subordine;
-Implementeaza managementul pe baza de obiective si bugete;
-Asigura implementarea si functionarea sistemului informational al sucursalei in conceptie unitara si pe domenii de activitate si nivele ierarhice;
-Asigura si raspunde de aplicarea Hotararilor AGA si CA privind activitatile desfasurate de S.I.S.E., conform competentelor acordate;
-Prezinta propuneri privind obiectivele strategice pe termen scurt sau mediu de dezvoltare a sucursalei;
-Realizeaza actiunile ce decurg din strategia de dezvoltare si din programele corespunzatoare aprobate pentru intreaga societate;
-Coordoneaza si controleaza, la nivelul sectiilor auto apartinatoare, in probleme aferente obiectului de activitate al sucursalei;
-Asigură resursele umane, materiale si financiare necesare desfăşurării proceselor de care răspunde;
-Asigura realizarea controlului tehnic, financiar si juridic al tuturor activitatilor din cadrul sucursalei;
-Exercita controlul asupra nivelului de performanta realizat;
-Elaboreaza si prezinta rapoarte periodice privind activitatea sucursalei;
-Reprezinta societatea in raporturile cu clienti, furnizori, autoritati locale si nationale, autoritati de reglementare si alte organisme guvernamentale, alti terti, conform delegarii de competenta acordate de Directorul General al S FISE Electrica Serv SA
-Angajeaza, promoveaza, suspenda si concediaza personalul sucursalei, in conditiile legii, conform delegarii de competenta acordate de directorul general al S FISE Electrica Serv SA. sau de politicile interne (e.g.Delegation of Authority – DoA);
-Aproba fisele de post pentru personalul din cadrul sucursalei;
-Asigura controlul financiar al tuturor activitatilor din cadrul sucursalei;
-Urmareste si raspunde de modul de realizare al Bugetului de Venituri si Cheltuieli (BVC) aprobat de S FISE Electrica Serv SA. pentru S.I.S.E.;
-Administreaza patrimoniul sucursalei, urmareste si controleaza modul de gestionare a bunurilor aflate in patrimoniul sucursalei, conform delegarilor de competente acordate de directorul general al S FISE Electrica Serv SA.sau de politicile interne;
-Analizeaza si avizeaza propunerile sectiilor auto din subordine privind lucrarile de investitii si achizitii utilaje tehnologice;
-Propune si participa activ la intocmirea Planului de reparatii si investitii intocmit de societate pentru lucrarile proprii;
-Coordonează aplicarea prevederilor din normativele şi standardele în vigoare privind autorizările punctelor de lucru ale LIV ;
-Urmreşte obţinerea şi existenţa autorizaţiilor metrologice pentru verificarea mijloacelor de măsurare pe domeniul reglementat supus controlului metrologic legal pe relaţia cu BRML-DRML-SJML;
-Urmăreşte obţinerea autorizaţiilor RENAR;
-Raspunde si urmăreşte implementarea şi aplicarea documentelor sistemului calitatii in activitatea laboratoarelor de metrologie;
-Participa la comisiile de licitatii pentru achizitiile de lucrari;
-Urmareste intocmirea si supunerea spre aprobare a notelor de fundamentare si documentelor necesare pentru achizitiile centralizate pentru sucursala conform legislatiei in vigoare;
-Urmareste respectarea disciplinei contractuale in domeniul de activitate.
Descrierea societatii:
Societatea Filiala de Intreţinere şi Servicii Energetice « Electrica Serv» – S.A. – este o structura dinamica ce beneficiaza insa de experienţa a peste 130 de ani de activitate în domeniu, asigurand, în diferite forme organizatorice, mentenanta si servicii pentru sectorul energetic.
Principalul obiect de activitate al societatii il reprezinta realizarea lucrarilor de intreținere și reparații pentru instalatiile de distributie si transport (110 kV) a energiei electrice, alte activitati de prestari servicii, precum și executarea lucrarilor de investitiiiîn sectorul energetic.
Viziunea Electrica Serv este unul dintre cei mai performanti prestatori de servicii energetice din Romania, propunandu-si totodata sa devina un concurent important pe piata externa.
Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:
-Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
-Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
-Copie CI;
CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – punctul de lucru din str. Negoiu nr. 12, sector 3, Bucuresti sau vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@electricaserv.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.