„Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA” organizeaza o procedura de achizitie pentru SERVICII DE IMPLEMENTARE SI CONFIGURARE SOFTWARE PENTRU DOCUMENT MANAGEMENT SYSTEM SI PORTAL DE ACHIZITII
„Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA” organizeaza o procedura de achizitie pentru SERVICII DE IMPLEMENTARE SI CONFIGURARE SOFTWARE PENTRU DOCUMENT MANAGEMENT SYSTEM SI PORTAL DE ACHIZITII
1. Date identificare achizitor: Societatea FISE ELECTRICA SERV SA, din Bucureşti, sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sect. 1,
2. Procedura de atribuire aplicata: Procedura Competitiva – contract de prestari servicii. Prezenta nu este o procedura de achizitii publice, ci se deruleaza conform procedurii de achizitii interne a Societatii FISE ELECTRICA SERV SA.
3. Locul de prestare al serviciilor: sediul achizitorului, conform documentatiei de atribuire
4. Descrierea serviciilor: Conform documentatiei de atribuire
5. Garantiile solicitate: conform documentatiei de atribuire
6.Criteriile minime de calificare, propunere tehnica si financiara: conform documentatiei de atribuire
7.Documentatia de atribuire poate fi obtinuta in urma solicitarii dumneavoastra la adresa de e-mail: octavian.tanasescu@electricaserv.ro.