Concurs în data de 27.10.2021, ora 12:00, pentru ocuparea a 2 ( doua ) posturi, din care un post de Specialist Achizitii Senior si un post de Specialist Achizitii Junior, cu contract individual de muncă pe durată nedeterminata în cadrul Serviciului Achizitii – Directia Economica – S FISE Electrica Serv SA.
“Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA”, organizeaza concurs în data de 27.10.2021, ora 12:00, pentru ocuparea a 2 ( doua ) posturi, din care un post de Specialist Achizitii Senior si un post de Specialist Achizitii Junior, cu contract individual de muncă pe durată nedeterminata în cadrul Serviciului Achizitii – Directia Economica – S FISE Electrica Serv SA.
Pentru postul de Specialist Achizitii Senior
Conditii de participare la concurs:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta, se prefera absolventi din domeniile stiinte energetice, tehnice sau stiinte economice (absolventi de stiinte energetice – constituie avantaj);
-Vechime in munca pe post cu studii superioare – minim 5 ani;
-Activitate si experienta dovedite pe o perioada mai mare de 3 (trei) ani in domeniul atributiilor postului;
-Experienta in utilizarea sistemului de operare SAP ( inregistrare comenzi de aprovizionare, NIR, facturi, transferuri de material, bonuri de consum ) – constituie avantaj;
-Bune cunostinte de operare PC, inclusive MS-Office;
Cerinte:
-Identificarea si evaluarea rapida a nivelului de cunoastere si aplicare a cerintelor legale si cerintelor esentiale rezultate din legislatia nationala si procedurile interne, referitoare la achizitii;
-Capacitate de organizare, coordonare si verificare;
-Capacitate de analiza, sinteza, corelare si evaluare a informatiilor;
-Capacitate de a-si forma o viziune de ansamblu a organizatiei, abilitati de comunicare si negociere eficiente, utilizarea facila a limbajului de specialitate;
-Capacitatea de relationare si de a se adapta la interlocutor si la situatii neprevazute;
-Transmiterea informatiilor clar, concis si la obiect, astfel incat comunicarea sa fie eficienta;
-Capacitatea de dezvoltare continuua si dezvoltare profesionala;
-Desfasurarea activitatilor in echipa;
-Capacitate deplina de exercitiu;
-Cunostinte de comunicare interumana si negociere;
-Capacitate de a-si asuma responsabilitatea deciziilor;
-Capacitatea de adaptare la schimbari;
-Abordare strategica si hotarare in atingerea scopurilor;
-Administrarea contractelor;
-Deprinderea de lucru in echipa, initiativa, atentie la detalii, viteza de reactie, abordare strategica si hotarare in atingerea scopurilor, gandire de ansamblu, autocontrol in situatii de stres, autodezvoltare;
-Abilitatea de a lucra intr-un mod structurat si bine organizat;
-Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare;
-Cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniu;
-Orientare catre solutionarea problemelor printr- o abordare proactiva si creativa;
-Experienta de lucru intr-un mediu aflat intr-o continua schimbare;
Atributiile postului:
-Elaboreaza, actualizeaza si aplica procedurile interne de achizitii, care reglementeaza initierea, desfasurarea si finalizarea procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie produse, servicii si lucrari;
-Aplica strategia şi politicile Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A. în domeniul achizitiilor, precum şi elaboreaza si monitorizeaza programele anuale de achizitii produse, servicii si lucrari;
-Asigura asistenţa de specialitate si îndrumare metodologica în domeniul propriu de activitate;
-Centralizeaza necesarele de produse, servicii si lucrari, intocmite in baza necesarelor de produse, servicii si lucrari primite de la toate entitatile Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A. (Aparat Central, S.I.S.E.);
-Elaborareaza delegarile de competente pentru procedurile de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie produse, servicii sau lucrari, care se deruleaza la nivelul Aparatului Central si sucursalelor;
-Preia documentele transmise de catre solicitantul achizitiei (vizate si aprobate), necesare initierii procedurii de atribuire (caietul de sarcini, necesarul de achizitionat, nota justificativa de stabilire a tipului de procedura aleasa, etc);
-Initiaza, elaboreaza, deruleaza si finalizeaza procedurilor de atribuire, conform normelor procedurale şi reglementărilor Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A.;
-Intocmeste notele de adjudecare/rapoarte de atribuire;
-Asigura cadrului organizatoric pentru toate formele de achiziţii, conform legislaţiei în vigoare;
-Asigura analiza si evaluarea ofertelor pentru achiziţiile de produse, servicii si lucrari.
-Inregistreaza contractele/acordurile-cadru/actele aditionale/contractele subsecvente in Registrul Unic de Evidenta a Contractelor (R.U.E.C.) si le transmite partilor semnatare si solicitantului achizitiei;
-Constituie si pastreaza dosarul achizitiei, conform legislatiei in vigoare.
-Asigurara intocmirea tuturor documentelor necesare desfasurarii proceselor de achizitie, pana la finalizarea acestora, urmarind respectarea termenelor limita de finalizare a acestora impuse de anumite situatii, sau de decizii ale superiorului direct;
-Obtine oferte de produse/lucrari/servicii necesare participarii societatii la procedurile de achizitie pe piata competitiva;
-Intocmeste, actualizeaza si gestioneaza baza de date privind activitatea de achiziţii (furnizori, preţuri, contracte, nomenclatoare de produse etc);
-Desfasoara activitati de cercetare si analiza a pietei, identifica noi furnizori si selecteaza furnizori strategici;
-Poarta corespondenta cu furnizorii din domeniul sau de activitate;
-Participa la receptia calitativa si cantitativa a produselor, serviciilor si lucrarilor achizitionate, ca membru in comisiilor de receptie;
-Efectueaza analize/situatii/raportari specifice postului;
-Urmareste si coordoneaza activitatile depozitelor arondate;
-Participarea in cadrul comisiilor de control a modului de desfasurare a activitatii de achizitii (controale de fond sau ca urmare a unor sesizari), stabilite de conducerea Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A.;
-Respecta procedurile de lucru, specifice din cadrul Serviciului Achizitii si indeplineste deciziile superiorului direct;
-Indeplineste oricare alta sarcina primită de la seful serviciului, conform legislaţiei şi a procedurilor interne în vigoare;
Bibliografie:
-Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
-Hotărârea Guvernului nr.395/2016;
-Legea nr.99/2016 privind achizitiile sectoriale;
-Hotărârea Guvernului nr.394/2016;
-Hotărârea nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii;
-Normelor metodologice de aplicare aprobate prin HG nr. 394/2016 şi prin HG nr. 395/2016.
-Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, notiuni generale.
Tematică:
-Scopul si principiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice;
-Planificarea achiziţiilor publice: Planul achiziţiilor publice;
-Modalităţi de atribuire a contractelor de achiziţii publice: noţiuni generale;
-Reguli de elaborare a documentaţiei de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
-Tipuri de proceduri de achizitii;
-Procedura simplificata;
-Acordul cadru;
-Criterii de atribuire;
-Contracte de achiziţii publice;
-Derularea şi finalizarea contractelor de achiziţie publică;
-Etapele procesului de achizitie publica;
-Estimarea valorii contractelor;
-Consultarea pietei;
-Alegerea codului CPV;
-Alegerea modului de atribuire a contractului de achiziţie publică;
-Referatul de necesitate;
-Caietul de sarcini;
-Achiziţia directa de produse, servicii, lucrări;
-Comisia de evaluare – numire şi atribuţii;
-Notificare privind încheierea contractului de achiziţie publică;
-Certificat constatator;
-Anunţul de atribuire;
Pentru postul de Specialist Achizitii Junior
Conditii de participare la concurs:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta, se prefera absolventi din domeniile stiinte energetice, tehnice sau stiinte economice ;
-Vechime in munca pe post cu studii superioare – minim 3 ani;
-Activitate si experienta dovedite pe o perioada mai mare de 3 (trei) ani in domeniul comercial/achizitii;
-Bune cunostinte de operare PC, inclusive MS-Office;
Cerinte:
-Capacitate de organizare, coordonare si verificare;
-Capacitate de analiza, sinteza, corelare si evaluare a informatiilor;
-Capacitate de a-si forma o viziune de ansamblu a organizatiei, abilitati de comunicare si negociere eficiente, utilizarea facila a limbajului de specialitate;
-Capacitatea de relationare si de a se adapta la interlocutor si la situatii neprevazute;
-Transmiterea informatiilor clar, concis si la obiect, astfel incat comunicarea sa fie eficienta;
-Capacitatea de dezvoltare continuua si dezvoltare profesionala;
-Desfasurarea activitatilor in echipa;
-Capacitate deplina de exercitiu;
-Cunostinte de comunicare interumana si negociere;
-Capacitate de a-si asuma responsabilitatea deciziilor;
-Capacitatea de adaptare la schimbari;
-Abordare strategica si hotarare in atingerea scopurilor;
-Administrarea contractelor;
-Deprinderea de lucru in echipa, initiativa, atentie la detalii, viteza de reactie, abordare strategica si hotarare in atingerea scopurilor, gandire de ansamblu, autocontrol in situatii de stres, autodezvoltare;
-Abilitatea de a lucra intr-un mod structurat si bine organizat;
-Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare;
-Cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniu;
-Orientare catre solutionarea problemelor printr- o abordare proactiva si creativa;
-Experienta de lucru intr-un mediu aflat intr-o continua schimbare;
Atributiile postului:
-Propune actualizarea si aplicarea procedurilor interne de achizitii, care reglementeaza initierea, desfasurarea si finalizarea procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie produse, servicii si lucrari;
-Aplica strategia şi politicile Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A. în domeniul achizitiilor, precum şi elaboreaza si monitorizeaza programele anuale de achizitii produse, servicii si lucrari;
-Asigura asistenţa de specialitate, îndrumare metodologica în domeniul propriu de activitate;
-Centralizeaza necesarele de produse, servicii si lucrari, intocmite in baza necesarelor de produse, servicii si lucrari primite de la toate entitatile Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A. (Aparat Central, S.I.S.E.);
-Elaboreaza delegarile de competente pentru procedurile de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie produse, servicii sau lucrari, care se deruleaza la nivelul Aparatului Central si sucursalelor;
-Preia documentele transmise de catre solicitantul achizitiei (vizate si aprobate), necesare initierii procedurii de atribuire (caietul de sarcini, necesarul de achizitionat, nota justificativa de stabilire a tipului de procedura aleasa, etc);
-Elaborarea documentatiei de atribuire;
-Initiaza, elaboreaza, deruleaza si finalizeaza procedurilor de atribuire, conform normelor procedurale şi reglementărilor Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A.;
-Intocmeste notele de adjudecare/rapoartelor de atribuire;
-Asigura analiza si evaluarea ofertelor pentru achiziţiile de produse, servicii si lucrari.
-Inregistreaza contractele/acordurilor-cadru/actele aditionale/contractele subsecvente in Registrul Unic de Evidenta a Contractelor (R.U.E.C.) si le transmite partilor semnatare si solicitantului achizitiei;
-Constituie si pastreaza dosarul achizitiei, conform legislatiei in vigoare.
-Asigura intocmirea tuturor documentelor necesare desfasurarii proceselor de achizitie, pana la finalizarea acestora, urmarind respectarea termenelor limita de finalizare a acestora impuse de anumite situatii, sau de decizii ale superiorului direct;
-Obtine oferte de produse/lucrari/servicii necesare participarii societatii la procedurile de achizitie pe piata competitiva;
-Intocmeste, actualizeaza si gestioneaza baza de date privind activitatea de achiziţii (furnizori, preţuri, contracte, nomenclatoare de produse etc);
-Poarta corespondenta cu furnizorii din domeniul sau de activitate;
-Participa la receptia calitativa si cantitativa a produselor, serviciilor si lucrarilor achizitionate, ca membru in comisiilor de receptie;
-Efectueaza analize/situatii/raportari specifice postului;
-Participarea in cadrul comisiilor de control a modului de desfasurare a activitatii de achizitii (controale de fond sau ca urmare a unor sesizari), stabilite de conducerea Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A.;
-Respecta procedurile de lucru, specifice din cadrul Serviciului Achizitii si indeplineste deciziilor superiorului direct;
-Indeplineste oricare alta sarcina primită de la seful serviciului, conform legislaţiei şi a procedurilor interne în vigoare;
Bibliografie:
-Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 99/2016 privind achizițiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, notiuni generale.
Tematică:
-Scopul si principiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si Legii 99/2016 privind
achizitiile sectoriale;
-Planificarea achiziţiilor publice: Planul achiziţiilor publice;
-Modalităţi de atribuire a contractelor de achiziţii publice: noţiuni generale;
-Reguli de elaborare a documentaţiei de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
-Tipuri de proceduri de achizitii;
-Etapele procesului de achizitie publica;
-Criterii de atribuire;
-Referatul de necesitate;
-Achiziţia directa de produse, servicii, lucrări;
-Anunţul de atribuire.
Candidaţii vor prezenta la inscrierea la concurs următoarele documente:
-Cerere de inscriere la concurs, in care va specifica postul pentru care candideaza;
-Curriculum vitae actualizat care sa prezinte concret evolutia carierei profesionale a candidatului, performantele in activitate, precum si date personale;
-Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul scos la concurs;
-Copie CI;
-Copii ale documentele care atesta vechimea in munca (Carnet Munca + Adeverinte);
Candidatul va completa la inscrierea la concurs o serie de declaratii pe proprie raspundere prin care va dovedi ca:
-Nu se incadreaza in situatia persoanelor care indeplinesc conditiile cumulative a stagiului minim de cotizare si a varstei standard de pensionare;
-Nu a avut contractul individual de munca desfacut pentru abateri disciplinare sau condamnari penale.
-Instanta nu s-a pronuntat cu privire la interdictia de exercitare a profesiei sau a unei functii, ca masura de siguranta ori pedeapsa complementara;
-Nu se afla in situatia de concurenta neloiala cu societatea;
-Nu a beneficiat de incetarea contractului individual de munca cu pachet compensator din cadrul societatilor din Grupul Electrica in perioada 2016 – prezent.
Dosarele de înscriere pentru concursul organizat in vederea ocuparii posturilor de Specialist Achizitii Senior si Specialist Achizitii Junior, cu contract individual de muncă pe durată nedeterminata în cadrul Serviciului Achizitii – Directia Economica, vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – Serviciul Administrare Personal si Indicatori de Performanta – Str. Negoiu nr. 12 – sector 3 Bucuresti sau la adresa de e-mail: alina.lixandroiu@electricaserv.ro până la data de 25.10.2021,ora 12:00.