Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs intern/extern pentru ocuparea unui post vacant de specialist administrativ junior cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata in cadrul Biroului Administrativ – Directia Resurse Umane si Administrativ.
Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs intern/extern pentru ocuparea unui post vacant de specialist administrativ junior cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata in cadrul Biroului Administrativ – Directia Resurse Umane si Administrativ.
Cautam un coleg care sa detina:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta – constituie avantaj studiile superioare economice;
-Experienta in domeniul serviciilor administrative mai mare de 1 an;
-Bune cunostinte de operare PC, MS-Office, in special EXCEL si POWER POINT nivel mediu;
Ce vei face in cadrul companiei noastre (atributii):
-Întocmirea facturilor către clienți (închirieri spatii, refacturări utilități) pentru contractele aferente de închiriere a spațiilor societatii;
-Preluarea facturilor de utilități și alte facturi emise de furnizorii din aria de activitate a Biroului Administrativ, verificarea conformitatii cu îndeplinirea prevederilor contractuale, aplicarea vizei de certificare in baza documentelor justificative, distribuirea pe centre de cost si transmiterea către Serviciul Financiar si Contabilitate în vederea efectuarii plății;
-Anunțarea șefului entității administrative de defecțiunile administrative constatate în punctele de lucru ale localizate in Bucuresti;
-Întocmirea referatelor de necesitate pentru buna desfășurare administrativă a sediilor din Bucuresti;
-Tinerea evidentei contractelor de prestari servicii specifice domeniului administrativ al clădirilor și informarea periodica a șefului entitatii administrative si functionale despre derularea contractelor și eventuale abateri constatate;
-Redactarea adreselor și documentelor specifice activitatii de administrare cladiri;
-Planificarea și urmărirea pentru sediile din Bucuresti, a activități de întreținere, curățenie, deratizare, dezinsecție și dezinfecție, pază și protecție;
-Urmărirea și derularea contractului ce reprezintă depozitarea, gestionarea și utilizarea documentelor cu termen de păstrare.
Descrierea societatii:
Societatea Filiala de Intreţinere şi Servicii Energetice – Electrica Serv – S.A. este o structura dinamica ce beneficiaza insa de experienţa a peste 130 de ani de activitate în domeniu, asigurand, în diferite forme organizatorice, mentenanta si servicii pentru sectorul energetic.
Principalul obiect de activitate al societatii il reprezinta realizarea lucrarilor de intreținere și reparații pentru instalatiile de distributie si transport (110 kV) a energiei electrice, alte activitati de prestari servicii, precum și executarea lucrarilor de investiti ii în sectorul energetic.
Viziunea – Electrica Serv este unul dintre cei mai performanti prestatori de servicii energetice din Romania, propunandu-si totodata sa devina un concurent important pe piata externa.
Candidatii selectati vor completa o serie de declaratii pe proprie raspundere.
Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:
-Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
-Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
-Copie CI;
CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – punctul de lucru din strada Negoiu, nr.12, Bucuresti, sector 3 si la DSEMU str. Costin Nenitescu, nr. 5-9, et.1-3, sector 6, sau vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@electricaserv.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.