Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs intern/extern pentru ocuparea unui post vacant de specialist logistica jr, cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, in cadrul Directiei Muntenia Sud-Oltenia – Sectia Autobaza.
Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs intern/extern pentru ocuparea unui post vacant de specialist logistica jr, cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, in cadrul Directiei Muntenia Sud-Oltenia– Sectia Autobaza.
Cautam un coleg care sa detina:
-Studii medii, scoala profesionala sau cursuri de calificare profesionala de specialitate;
-Apt din punct de vedere medical (examen medical);
-Fara cazier judiciar si fara antecedente grave rutiere.
Ce vei face in cadrul companiei noastre (atributii):
-Coordoneaza activitatea deserventilor/soferilor din subordine urmarind respectarea:
-comenzilor de transport si executie primite de la sefii de e.o. DMSO;
-programelor de lucrari;
-documentelor necesare desfasurarii activitatii specifice;
-documente SMI (PO,PL,planurile calitatii,PCCVI);
-IPSSM-uri;
-prevederi legale si alte cerinte de mediu si securitate in munca si SU.
-Repartizeaza comenzile de transport/prestari servicii cu utilaje,optimizeaza timpul de lucru aferent transporturilor/lucrarilor tinand cont de gradul de incarcare a flotei din dotare;
-Propune reesalonarea transporturilor/lucrarilor programate care nu se pot executa la termenul planificat(lipsa baza materiala,forta de munca insuficienta);
-Asigura conditiile de lucru pentru efectuarea transporturilor/lucrarilor;
-Incheie formalitatile inclusiv autorizatii din partea autoritatilor abilitate;
-Asigura soferilor/deserventilor cu documentele necesare;
-Verifica periodic documentele si inregistrarile cu instrumentarul de bord si rapoartele GPS, documentele legale necesare deplasarii si functionarii auto/utilajelor, starea tehnica a auto/utilajului precum si curatenia lor;
-Ia masurile necesare in limitele sale de competenta pentru rezolvarea in termen a reclamatiilor si sesizarilor partilor interesate:clienti,subcontractanti, persoane fizice/ juridice afectate de desfasurarea operatiunilor executate de autobaza;
-Coordoneaza procesul de autorizare(medical,psihologic si profesional) al conducatorilor auto din subordine;
-Verifica si corecteaza , daca este cazul , intocmirea pontajelor;
-Analizeaza corectitudunea datelor înscrise si avizeaza „nota de justificare a orelor suplimentare efectuate” emisa de seful de lucrare/seful coloana auto;
-Coordoneaza procesul de instruire si perfectionare profesionala a personalului din subordine;
-Intocmeste si actualizeaza fisele de post pentru personalul din subordine si le supune avizarii aprobarii conform procedurii ,,Elaborarea fiselor de post’’in vigoare;
-Este responsabil cu transmiterea zilnica la Dispeceratul PMB a auto/utilajelor participante la lucrari respectand HCGMB 312/2009 , transmite deserventilor/ soferilor auto/utilajelor anunturile pe email la PMB;
-Urmareste cum se efectueaza periodic scoaterea din uz a obiectelor de inventar,sculelor, echipamentului de protectie si a mijloacelor fixe din dotarea centrului.conform legislatiei in vigoare;
-Propune sanctiuni pentru personalul din subordine;
-Analizeaza zilnic,prin sondaj,auto/utilajele din coloana proprie axandu-se pe probleme ca:
-starea tehnica a parcului;
-efectuarea operatiilor de intretinere preventive;
-instructaje in sanatate si securitate in munca si situatii de urgenta;
-evidente primare,respectarea procedurilor operationale;
-corectitudinea datelor inscrise in foile de parcurs si instrumentarul de bord;
-respectarea locurilor de parcare;
-ia masuri de remediere sau sanctionare,dupa caz,acolo unde se gasesc nereguli si raporteaza Sefului de Autobaza.
-Propune inlocuirile de anvelope si de acumulatori in baza constatarii necesitatii acestor inlocuiri de catre personalul de specialitate;
-Propune achizitionarea de rovignete si zone centrale conform necesarului centrului de mentenanta;
-Propune intocmirea planului de masuri pentru;
-trecerea varfului de iarna;
-solicita necesarele de material si piese specifice acestui sezon,in scopul desfasurarii normale a activitatii autobazei.
-Stabileste modul de organizare al activitatii pe formatii de lucru in baza propunerii resoartelor de specialitate din subordine,
-Asigura si urmareste utilizarea corespunzatoare:
-a parcului din dotare;
-locurile de garare;
-asigurarile facultative(unde este cazul);
-documentatia pentru taxe si impozite auto;
-documentatia pentru decontarea prestatiilor efectuate;
-organigrama autobazei;
-fisele posturilor;
-face propuneri de promovare,avansare si sanctionare pentru abateri disciplinare;
-coordoneaza si controleaza activitatea cu privire la sistemul de management integrat calitate-mediu-sanatate si securitate in munca,siguranta circulatiei si situatii de urgenta(SU).
Bibliografie si tematica:
-Ordonanta de Urgenta nr. 195/2002 cu modificarile si completarile ulterioare privind circulatia pe drumurile publice;
-Hotararea Guvernului nr. 1391/2006 privind aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de Urgenta nr. 195/2002;
-Codul Rutier;
-Cunostinte de mecanica si electrica auto.
Descrierea societatii:
Societatea Filiala de Intreţinere şi Servicii Energetice – Electrica Serv – S.A. este o structura dinamica ce beneficiaza insa de experienţa a peste 130 de ani de activitate în domeniu, asigurand în diferite forme organizatorice mentenanta si servicii pentru sectorul energetic.
Principalul obiect de activitate al societatii il reprezinta realizarea lucrarilor de intreținere și reparații pentru instalatiile de distributie si transport (110 kV) a energiei electrice, alte activitati de prestari servicii, precum și executarea lucrarilor de investitii în sectorul energetic.
Viziunea:
Electrica Serv este unul dintre cei mai performanti prestatori de servicii energetice din Romania, propunandu-si totodata sa devina un concurent important pe piata externa.
Candidatii selectati vor completa o serie de declaratii pe proprie raspundere.
Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:
-Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
-Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
-Copie CI.
CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA – Direcția Resurse Umane și Administrativ – Punctul de lucru din strada Costin Nenitescu, nr. 5-9, Bucuresti, sector 6 sau vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@electricaserv.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.